צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    מטאטא מכני קרשר

    במידה אשר הבחנתם במכונית קומפקטית לאורך הכביש, אשר נהוגה על ידי מפעיל – כי אז ניצבתם בפני מכונת טיאוט כבישים. המטרה שלה למעשה לטאטא את הכביש מן אבק וכן לאסוף זיהום. אך מה היא מכונת טיאוט? לאיזה שימוש הינה הולמת? מה הם הסוגים השונים של מכונות טיאוט? במידה והן מיוצרות בכל מיני גדלים? כל זאת במאמר אשר לפניכם.

    השכרת מטאטא כביש

    כדאי לכם ביותר לרכוש מכונה זו עבור מי מבינכם אשר יש לו גינה פרטית, חצר רחבת היקפים, רחוב אשר הנכם מעוניינים כי הוא יישמר נקי וכיוצא בזה. מכונה זו עשויה להלום אך עבור שטח של מסעדה או שטח של בית קפה, עבור משתלה, כל מיני אזורים חיצוניים, בריכה, מגרש של כדורסל או לחלופין מגרש של כדור רגל, גינה של בית מלון וכיוצא בזה.

    Karcher fc5 מברשות

    בכל ההיבט של מכונת טיאוט, עליכם להבין כי חוץ ממכונת טיאוט אשר הינן עירונית, קיימות במציאות של היום מספר מכונות אשר על ידן ניתן לטאטא כל משטח

    מספר סוגי מכונות טיאוט

    1. מכונת טיאוט עירונית – נשוב למכונה עירונית,, אשר אותה מפעיל נהג, והינה למעשה כלי רכב קומפקטי אשר מפעיל מברשת מטאטא עבור ניקוי אפקטיבי יותר של לכלוך חמור, רחוב, פסולת של בנייה, מדרכה וכיוצא בזאת.
    2. מכונת טיאוט שש מאות וחמישים סמ"ק – זו היא מכונה קומפקטית ואף ביתית, אשר הולמת גינה וכן למקום הבית או המשרד שלכם. היא מטאטאת אף רחוב או שביל, חנייה וגם מדרכה, כאשר על ידי המטאט אפשר לנקות במהירות רבה, תוך כדי כך שנאסף הזיהום במיכל ייעודי אשר מגן פן יתפזרו השאריות שלו ברוח. ניקיון על ידי מכונה הלה הופך לפשוט ואף לנוח ביותר.
    3. מכונת טיאוט בגודל של ארבעים ליטר – היא מאופיינת כבינונית עד גדולה, כאשר המטרה שלה עבור עשיית שימוש באזור כמו למשל – גינה, כביש או מדרכה וכיוצא בכך. זו היא מכונה מסיבית והיעד שלה עבור הפעלה של איסוף יותר רב של לכלוך מן המתחם.
    4. מכונת טיאוט בגודל של שבע מאות וחמישים סמ"ק – אף היא מכונה קומפקטית, אבל היא עשויה להלום עבור בעלי חברה כמו של בריכה, מסעדה, בית קפה או לחלופין בית מלון וכיוצא בזה. המכונה הלה אוספת באפקטיביות את הלכלוך, תוך כדי כך שהיא מנקה במהירות רבה מכל שואב אבק או מטאטא אשר מיועד עבור שימוש חיצוני.

    מה זה למעשה מכונת טיאוט?

    מכונת טיאוט מכונה אף מטאטא כביש והיא שכיחה ביותר מבין כל מכונות השטיפה שיש בנמצא. קיימים כל מיני סוגים של מכונות וההפעלה שלהם קלה למדי, רף העובדה כי מנגנון הפעולה שלה מסובך מאוד. המכונה פועלת בדרך של טאטוא ואחרי זה שואבת, כאשר בדרך כלל הינה אף מקרצפת את המשטח אבל הדבר כבר תלוי במאפייניה של ההפעלה והן בדרישה של אותו מקום. לרוב בהתאם לדרישת הלקוח. בתום קורס קצר אפשר ללמוד איך הפעיל אותה באותו אזוק וכן להלום אותה לכל סוג של משטח בהתאם לרמת הרגישות וכיוצא בזה.

    מכונת טיאוט – חיסכון ניכר בתחום של כוח אדם

    1. יש מכונות תעשייתיות אשר הן מכונות גדולות במיוחד ויש מכונות יותר זעירות, אשר עשויות להלום עבור חברות בינוניות או לחלופין חברות קטנות ויש גם למגזר הביתי. באופן הזה בעצם כל אחד עשוי ליהנות מטאטוא מוצלח וממקום הרבה יותר סטרילי.
    2. קיים גורם למה מכונת טיאוט הפכו להיות כה טרנדיות, לא רק בניקוי של כביש, כי אם אף באולמות תצוגה, קניונים ובעצם, כל אזור רחב היקפים שדורש ניקוי. הוא חוסך בעת באופן ניכר ובמקום לנקות במשך כל שעות הלילה, כאשר המקום סגור, כאשר קיימים אזורים כמו למשל – נמלי תעופה שאינם עשויים להיסגר, מכונה זו מהווה את המענה הכי מיטבי בשל כך כי היא מנקה בעת מינימלית ביותר.
    3. מכונה כזאת ללא נותנת בידכם רק עבודה זריזה והן יותר אפקטיבית, כי אם אף פעולת ניקוי יותר מיטבית. במקום לקרצף בצורה ידנית ורק חלקית, המכונה מפעילה לחץ מכני רב על גבי המשטח ובזאת מורידה ממנו את כל הכתמים הכי בעייתיים שקיימים. גם כתמים קשים להסרה של שומן וכן של גריז עשויים להיות מוסרים די בפשטות באמצעות המברשות האיתנות של המכונה כאשר אפשר לעבור אליהם פעם אחרי פעם וחוזר חלילה תוך כדי כמה שניות.

    היתרונות של עשיית השימוש במכונת טיאוט

    מכונת הטיאוט אומנם יקרה והעלות שלה עשויה להגיע לכדי אלפי ₪ אבל לא נדר לקנות אותו וכן כדאי להזמין שירות של חברה מקצועית אשר תדאג לטפל בהכל. חיסכון בעת הוא חיסכון בעלויות, בעצם החיסכון הזה עד כדי כך ניכר שהנכם חוסכים למעלה מן שמונים אחוז מעת הניקיון. עת זו הופכת להיות ניכרת בפרט בניקוי של חניון וגם בניקוי של משטח גדול ביותר. אבל קיימים מטאטאי כביש אשר מטרתם אף לאזור פנימי והן הינם מבצעים את העבודה באופן הרבה יותר פשוט.

    שתפו את הפוסט עם חברים

    צרו איתנו קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      קידום אתרים מקצועי קידום אתרים מקצועי