צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    מה נדרש לניקוי כביש מיטבי?

    לצורך ניקוי יסודי ושוטף של כבישים ושטחים עירוניים או מסחריים מבצעים שימוש עם מטאטא כביש. טיאוט כבישים באמצעות מטאטא כביש מאפשר לבצע מדי יום פעולת ניקוי יסודית ויעילה, תוך מינימום הפרעה לציבור. מכונת טיאוט כבישים מגיעה בגדלים שונים, החל ממתן מענה לצרכים ביתיים ועד לצרכים תעשייתיים. יש מכונות זעירות ויש מכונות מאסיביות כאשר מכונות טיאוט כבישים ככלל מדמות פעולה של שימוש במטאטא – אך כאן הפעולה היא חזרתית ומאסיבית שגם כוללת בהתאם לדגם פעולה שטיפה או לחץ קיטור לניקוי מיטבי.

    טיאוט כבישים – עירוני

    מכונות טיאוט כבישים עירוניות כוללות נהג אשר מנווט את המכונה לאורך הכבישים העירוניים והמעברים השונים בשטחים הציבוריים. עיריות רבות מחזיקות בו זמנית כמה מכונות טיאוט כבישים, על מנת לעבוד בצורה יעילה ומהירה. טיאוט כבישים עירוני הוא יעיל להסרת לכלוך עקשן, ניקוי מדרכות, פסולת, עלים ואבק.

    טיאוט כבישים – ביתי

    גם כאשר מדובר על המרחב הביתי שלכם אתם יכולים לשפר את איכות החיים שלכם ולשלב מכונת טיאוט כבישים קטנה וביתית. תוכלו עם מכונה כזו לנקות באופן יומיומי את המשרד או את הגינה, ואת שטחי החניה כאשר מדובר על בית פרטי.

    טיאוט כבישים – למסעדות ובתי קפה

    עבור מרחבים מרובי תנועה ופוטנציאל הופעת לכלוכים וכתמים, כמו למשל בתי קפה ומסעדות, קיימות מכונות טיאוט כבישים מותאמות לצרכים אלו. מכונות טיאוט מסוג זה הן בנפח של מעל 700 סמ"ק והן מאפשרות לנקות ביעילות מרחבי בילוי כמו מסעדות, בריכות, בתי קפה, ברים ומלונות. אתם חוסכים כאן גם שימוש בכוח אדם, אתם יעילים יותר וחוסכים בהוצאות השוטפות של העסק.

    טיאוט כבישים הוא לא רק לניקוי כבישים אלא הוא משמש לניקוי של משטחים ומרחבים שונים שהם ציבוריים ופרטיים כאחד. יש לבחור את הדגם המתאים עבורכם, כאשר יש אפשרות לשכור או לקנות. עבור שימוש שוטף ארוך טווח כמובן שמשתלם כלכלית לרכוש ולא לשכור, ואם מדובר על אירוע נקודתי או על צורך קצר טווח של כמה ימים – כדאי לשכור כמובן. בדקו תמיד לגבי שירות תיקונים ואחריות.

    שתפו את הפוסט עם חברים

    צרו איתנו קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      קידום אתרים מקצועי קידום אתרים מקצועי