צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    מחפשים לעסק שלך מכונת טיאוט?

    בשטחים ציבורים ועירוניים כמו גם בשטחים מסחריים ותעשייתיים לא ניתן לבצע ניקוי יסודי ויומיומי ללא שימוש עם מכונת טיאוט כבישים. מכונה כזו היא למעשה מטאטא כביש מכני המאפשר לנקות בצורה יעילה ומחזורית כבישים, שבילים, שטחי מסחר ועוד.

    מכונת טיאוט כבישים – רכובה

    יש דגם של מכונת טיאוט כבישים רכובה, והכוונה היא למכונת טיאוט שדורשת נהג שנוסע בה ומנווט בה תוך כדי פעולת הניקיון. מכונה טיאוט כזו פועלת על מצבר והיא צורכת דיזל או בנזין לרוב. במקרה של מכונת טיאוט כבישים רכובה ישנם דגמים שונים הנבדלים זה מזה בגודל, בסוג המנוע ובמנגנון הפעולה. יש למשל מכונת טיאוט חשמלית ויש מבוססת בנזין. יש מכונת טיאוט שכוללת גם שטיפה ויש רק טיאוט.

    מכונת טיאוט כבישים – שטיפה

    כאשר מדובר על מכונת טיאוט כבישים שטיפה הרי שלפעולת הניקיון הבסיסית מתווסף רובד נוסף של ניקוי רטוב מבוסס פעולת שטיפה. נברשות מיוחדות מבצעות את פעולת השטיפה שכוללת שימוש והזרמה של חומרי ניקוי או על בסיס מים בלבד, בהתאם לסוג המשטח והאילוצים.

    לעסק שלכם – רק הטוב ביותר

    כאשר מדברים על חווית הלקוח בבית העסק שלכם ברור מאליו שחשוב גם היבט הניקיון. אם אנחנו מבקשים להיכנס לחנות שהיא מלוכלכת ולא מסבירת פנים, סביר להניח שנעשה מה שנקרא אחורה פנה, ולא ניכנס לאותה החנות. חנויות ורשתות רבות מטמיעות בארגון תרבות ניקיון יומיומית באמצעות שילוב של מערך ניקיון הכולל מכונת טיאוט, ולרוב יותר מאחת כזו. כאשר מדובר על קניונים או שטחי מסחר הרי שיש לבחור את הדגם הנכון שהוא שונה מהדגם של מכונת טיאוט כבישים.

    יש דגמים רבים של מכונות כאלה ומכונות לשימושים שונים לניקוי שהם מכאניות. בדקו היטב איזה דגם מתאים עבור הצרכים שלכם. זכרו שמכונת טיאוט כבישים לא רוכשים כל יום, ולכן חשוב מאוד לבצע השוואה ולבדוק את כל מה שדרוש לפני שאתם בוחרים בדגם ספציפי של היצרן.

    טיאוט כבישים הוא הכרחי בשטחים ומרחבים רבים כאשר מכונת טיאוט כבישים היא הפתרון האולטימטיבי לצורך כך.

    שתפו את הפוסט עם חברים

    צרו איתנו קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      קידום אתרים מקצועי קידום אתרים מקצועי