צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    מגוון דגמים של במות הרמה קטנות

    בשטחים ובלוקיישנים בהם יש צורך בהרמה לגובה של ציוד או עובדים, הרי שיש צורך בשימוש בבמת הרמה. במת הרמה קטנה להשכרה מיועדת למקרים בהם יש לכם צורך זמני בכך, וכאשר מדובר על שטח קטן ולא גבוה אשר מאפשר שימוש עם במת הרמה קטנה.

    במת הרמה מיני

    במת הרמה קטנה להשכרה בגובה מיני מאפשרת לכם לעבוד במקומות קטנים כאשר גובה העבודה הדרוש הינו עד 5 מטרים. במת הרמה כזו מגיעה למשל עם פלטפורמה בגובה של כמה מטרים בודדים. היתרון בבמת הרמה כזו הוא האפשרות לשלבה בשטחים קטנים בצורה קלה ונגישה.

    דגמים שונים

    כאשר מדובר על במת הרמה קטנה להשכרה עומדות בפניכם כמה אפשרויות מבחינת דגמים ואופן הפעולה של במת ההרמה. קיימות במות הרמה קטנות מבוססות מנגנון פעולה של מספריים, ויש במות הרמה קטנות חשמליות. יש דגמים שמגיעים עם מעקה מתקפל – מה שמספק אפשרות תמרון נוחה כאשר מדובר על מרחב פתוח. קיימות במות הרמה קטנות המותאמות לצרכים שונים כמו למשל נסיעה במדרון, תנועה סיבובית, פתרון תקלות מרחוק, חיבור סיפון הארכה, ירידת חירום מהבמה, צינור הידראולי למניעת לחץ ועוד.

    מחיר

    במת הרמה קטנה להשכרה מאפשרת לכם לחסוך בהוצאות, על פני החלופה של רכישה. המחיר הספציפי עבור במת הרמה קטנה אינו אחיד והוא נגזר מהדגם, תקופת השכירות ועוד. ככל שתתחייבו לתקופת שכירות ארוכה יותר הרי שדמי השכירות היומיים הממוצעים יהיו נמוכים יותר. כדאי לבדוק כמה הצעות מחיר ולהשוות בין ההצעות השונות מבחינת הדגם, השירות שנלווה מבחינת תחזוקה וצוות טכני, זמני האספקה ועוד.

    במת הרמה קטנה להשכרה היא פתרון מצוין ונוח לכיס עבור צורך נקודתי בהרמה לגובה, בין אם מדובר על עבודות התקנה, שיפוצים או בנייה – יש לכם כאן פתרון מעולה ונגיש. כמובן שחשוב לבחון גם אפשרות של רכישת במת הרמה קטנה, כאשר יש לכם צורך ארוך טווח. בכל פרויקט או עבודת שיפוצים מסגרת העבודה ברורה יחסית והמטרות שלה, ולכן לצורך נקודתי או לזמן קצוב עם במת הרמה קטנה הוא אידיאלי.

    שתפו את הפוסט עם חברים

    צרו איתנו קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      קידום אתרים מקצועי קידום אתרים מקצועי