צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    במות הרמה להשכרה

    במת הרמה להשכרה – לעבודה מקצועית ובטוחה יותר לכל מטרה

    ציוד המיועד להרמה של במות הוא ציוד שנפוץ כיום במגוון גדול של תחומים ולא רק בתחום הבנייה אלא גם לצרכים רבים של עבודות מקצועיות מגוונות המקיפות את כל תחום הסחר,

    כאשר למעשה כיום גם חנויות קטנות כבר אינן משתמשות בסולמות שיכולות להיות מסוכנות אלא עבודת האחסון יעילה יותר והנגישות קלה יותר בשימוש של במות הרמה נוחות לתפעול.

    למעשה, כיום כמעט כל תחום של עסק נדרש לאחסון בגובה רב, כמובן אלו הבונים תפאורות או מופעים משתמשים בבמות הרמה בכל עת,

    למשל גופי תיאטראות, מוסדות תרבות שונים וגם חברות הובלה או באירועים פרטיים קטנים וכן לצרכי שימוש בעצרות וכנסים קטנים, ולא רק במופעים גדולים בפארקים, בניית עיצוב לגובה דורש שימוש בבמת הרמה.

    לקבלת הצעת מחיר

    עבודות בגובה, הן חלק מרכזי מעבודות רבות הקשורות לתעשיות השונות. עבודות אלה, עשויות להיות עבודות פנים כגון: עבודות חשמל, תשתיות, שיפוצים ובניה. המשותף לעבודות אלה הנחשבות לעבודות גובה הינו הציוד והכוונה היא אל במת הרמה להשכרה. ניתן למצוא סוגים שונים של במות הרמה כמו: במות הרמה מספריים, המשמשות כבמת הרמה למשטח עבודה. לפני שתחליטו לשכור במת הרמה, מומלץ להתייעץ עם החברה המשכירה אותן על מנת שניתן יהיה להאים עבורכם את הבמה המתאימה ביותר.

    שימוש עם תועלת כפולה באמצעות במת הרמה

    השימוש עם במת הרמה להשכרה, הינו יעל בגלל שניתן לבצע שתי פעולות עם כלי הנדסי זה, ראשית, אם יש להגיע לגובה עד 10 מ', במת ההרמה תצליח להגיע לגובה וניתן יהיה להעמיס חומרי בניה, צבע חיצוני לקירות ועוד, מה שמקנה שימוש כפול ויעיל וחיסכון בזמן העבודה. כאשר מדובר בבמת הרמה מסוג מספריים, ניתן להרים משקל בינוני והן יכולות לשאת משקל יחסית גבוה ביחס לשאר במות ההרמה.

    במות הרמה ניידות, הינן הבמות הנפוצות יותר למטרת הרמה היות והן מיועדות לעבודות שהן קלות עד בינוניות. במות אלה, הינן בעלות מנגנון שינוע, כי ישנם מקרים רבים, אשר בהם יש לשנע את במת ההרמה ממקום למקום.

    במת הרמה טלסקופית לשינוע עובדים לאזורים גבוהים

    כאמור, ישנם סוגים שונים של במות הרמה להשכרה כאשר אחת מהן היא במת הרמה טלסקופית. אשר מכיל זרוע טלסקופית שמיועדת לשינוע עובדים למקומות גבוהים במבנה או למקום גבוה אחר שהוא בעייתי בגישה בגל תנאי שטח. זרוע זו, מדלגת על חומות, מפגעים שונים ועצים ומגיעה ליעד במהירות. גם עובדי גרפיטי למיניהם, משתמשים בבמות הרמה, כאשר הם נדרשים לצייר על קירות גדולים חיצוניים, כך שניתן למצוא שימוש רב לבמות ההרמה אשר נחשבות לציוד נדרש בתחומים רבים.

    יש למצוא חברה מוכרת המשכירה ציוד איכותי והיא בעלת וותק של שנים, כך שהעבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר. ציוד הנדסי איכותי ,יוצא מחברות אלה לאחר שנבדק בקפידה ואף נשלח איש מקצוע המתמחה בהפעלת ציוד הנדסי אם בגובה או אם למטרת עבודות עפר. אנשי המקצוע נשלחים כאשר הם מחזיקים ברישיונות המיועדים להפעלת ציוד הנדסי זה. מומלץ לברר את כל הפרטים הדרושים מול חברה המשכירה ציוד הנדסי לפני שתחליטו במי לבחור.

    חברות העוסקות בחיפוי ואיטום של מבנים, תשתמשנה בבמות הרמה, על מנת לאטום היטב קירות חיצוניים שכאשר הם נרטבים הם מסבים נזק למבנים. זו הסיבה שקיימות היום חברות רבות המציעות כלים הנדסיים אלה להשכרה. אחת מהחברות הבולטות המשכירה קבלנים ואנשי מקצוע רבים במות להשכרה היא חברת מג'יק קלין, הקיימת למעלה מ-7 שנים ומנהל החברה הינו מומחה בתחום שנים רבות. החברה מציעה ציוד משוכלל הכולל במות הרמה, בובקטים מסוגים שונים, מנופים בגדלים שונים ועוד.

    במת הרמה קטנה להשכרה

    במות הרמה להשכרה: לשלב מקצועיות עם בטיחות

    בכל הקשור לבמות הרמה חשוב יהיה תמיד לבחור חברה מקצועית, זאת כיוון שכל עבודה בגובה היא מסוכנת, ולכן נדרשת לרמה גדולה ביותר של בטיחות תוך כדי הקפדה על כללים רבים. זה ידוע שכל עבודה לגובה עלולה להיות מסוכנת, ולא רק הבמה צריכה להיות בטיחותית לתפעול אלא גם אופן ההפעלה על ידי העובדים. כל השכרה של במת הרמה לכל צורך שהוא פרטי או ציבורי, צריכה להיות אך ורק באמצעות חברה מנוסה ומקצועית. חברה זו תהיה חייבת להציג בפניכם את כל האישורים הנדרשים החל מנושא הבטיחות ולא רק להבטיח לכם עבודה מהירה ושתהיה גם זולה. בחרו בחברה שיש לה את כל הניסיון בתחום ושהיא עובדת כבר בהצלחה עם לקוחות מרוצים רבים. כל מידע בטיחותי שתקבלו יהיה חייב להיות מקצועי וזאת כדי למנוע סכנות מיותרות. מגוון השימושים שניתן לשלב בהן במות הוא רב, וכיום גם מרכזי סחר קטנים וחנויות קטנות שמפעילות מחסנים עושות שימוש רב בבמות הרמה. על פי דרישת הלקוחות, לעיתים הבמות מופעלות יחד עם אנשי מקצוע כך שהם יבצעו עבורכם את העבודה, אך כיום ניתן גם לעבוד עם במות הרמה בצורה מאד קלה באופן עצמאי בכל מתחם של סחר או בכל מוסד מקצועי וציבורי. כיום לא רק מקימים במות לגובה לצרכי בידור, אלא גם בבתי עסק קטנים ובתחום הסחר כל אופני האחסון הם לגובה, ולכן רוב במות ההרמה שניתן להשכיר אותן, ניתנות להפעלה נוחה וקלה על ידי העובד בכל משטח עבודה, אך חשוב גם לקבל תמיד שירות מקצועי למענה בכל בעיה.

    השכרת במת הרמה מחיר

    ציוד להרמה של במות הוא ציוד שהפך לנפוץ ומשמש מגוון גדול של תחומים, לא רק בתחום הבנייה אלא גם לצרכים רבים של עבודות פרטיות בבתי עסק, במחסנים, ולעבודות מקצועיות מגוונות המקיפות את כל תחומי הסחר. למעשה כיום גם חנויות קטנות כבר אינן משתמשות בסולמות שיכולות להיות קצרות מדי וגם מסוכנות, אלא עבודת האחסון הפכה ליעילה יותר והנגישות קלה יותר בשימוש של במות הרמה נוחות לתפעול. למעשה, כמעט כל תחום של עסק נדרש לאחסון בגובה רב, אם אלו שצריכים לבנות תפאורות או מופעים משתמשים בבמות הרמה בכל עת, למשל גופי תיאטראות, מוסדות תרבות שונים וגם חברות הובלה או באירועים פרטיים קטנים וכן לצרכי שימוש בעצרות וכנסים קטנים יותר.

    מקצועיות היא בטיחות

    בסופו של דבר, יהיה חשוב תמיד לבחור את החברה המקצועית ביותר כיוון שכל עבודה בגובה היא כידוע נדרשת לרמה הגדולה ביותר של בטיחות תוך כדי הקפדה רבה על כל כללי הבטיחות הנדרשים,
    כידוע כל עבודה שתהיה לגובה היא מסוכנת באופן טבעי, לא רק הבמה צריכה להיות בטיחותית לתפעול אלא גם אופן ההפעלה שלה על ידי העובד.

    לכן, רק השכרה של במת הרמה לכל צורך שהוא, צריכה להיות בקשר עם חברה מנוסה ומקצועית, היא חייבת להציג בפניכם את כל האישורים הנדרשים בנושא הבטיחות ולא רק להבטיח עבודה מהירה וזולה.

    בחרו את החברה שיש לה את כל הניסיון בתחום עם מגוון גדול ורב של לקוחות מרוצים, המידע הבטיחותי שתקבלו חייב להיות מקצועי והוא חשוב כדי למנוע סכנות מיותרות.

    כיום, כידוע מגוון השימושים שניתן לשלב בהן במות ולמעשה הכרחי לשלב בהן במות הרמה הוא רב, וכיום גם מרכזי סחר קטנים וחנויות קטנות עושות שימוש רב בבמות הרמה.

    על פי דרישת הלקוחות, לעיתים הבמות מופעלות יחד עם אנשי מקצוע כך שהם יבצעו עבורכם את העבודה, אך כיום ניתן גם לעבוד עם במות הרמה בצורה מאד קלה באופן עצמאי בכל מתחם של סחר או בכל מוסד מקצועי וציבורי.

    כיום, לא רק מקימים במות לגובה לצרכי בידור, אלא בתחום הסחר כל אופני האחסון הם לגובה רב, ורוב במות ההרמה שניתן להשכיר אותן,ניתנות להפעלה נוחה וקלה על ידי העובד בכל משטח עבודה, אך חשוב גם לקבל תמיד שירות לקוחות מקצועי למענה בכל שאלה שמתעוררת.

    מתקנים מיוחדים של השכרת במות הרמה

    בסופו של דבר, יהיה חשוב תמיד לבחור את החברה המקצועית ביותר כיוון שכל עבודה בגובה היא כידוע נדרשת לרמה הגדולה ביותר של בטיחות תוך כדי הקפדה רבה על כל כללי הבטיחות הנדרשים, כידוע כל עבודה שתהיה לגובה היא מסוכנת באופן טבעי, לא רק הבמה צריכה להיות בטיחותית לתפעול אלא גם אופן ההפעלה שלה על ידי העובד.

    לכן, רק השכרה של במת הרמה לכל צורך שהוא, צריכה להיות בקשר עם חברה מנוסה ומקצועית, היא חייבת להציג בפניכם את כל האישורים הנדרשים בנושא הבטיחות ולא רק להבטיח עבודה מהירה וזולה.

    בחרו את החברה שיש לה את כל הניסיון בתחום עם מגוון גדול ורב של לקוחות מרוצים, המידע הבטיחותי שתקבלו חייב להיות מקצועי והוא חשוב כדי למנוע סכנות מיותרות.

    כיום, כידוע מגוון השימושים שניתן לשלב בהן במות ולמעשה הכרחי לשלב בהן במות הרמה הוא רב, וכיום גם מרכזי סחר קטנים וחנויות קטנות עושות שימוש רב בבמות הרמה.

    על פי דרישת הלקוחות, לעיתים הבמות מופעלות יחד עם אנשי מקצוע כך שהם יבצעו עבורכם את העבודה, אך כיום ניתן גם לעבוד עם במות הרמה בצורה מאד קלה באופן עצמאי בכל מתחם של סחר או בכל מוסד מקצועי וציבורי.

    כיום, לא רק מקימים במות לגובה לצרכי בידור, אלא בתחום הסחר כל אופני האחסון הם לגובה רב, ורוב במות ההרמה שניתן להשכיר אותן,ניתנות להפעלה נוחה וקלה על ידי העובד בכל משטח עבודה, אך חשוב גם לקבל תמיד שירות לקוחות מקצועי למענה בכל שאלה שמתעוררת.

    המעלות המיוחדות של השכרת במות הרמה

    בין המעלות המיוחדות שניתן למנות לטובת מערכת של הרמה, כמו למשל הבמה שעסקינן, הננו עשויים לציין, כי במות הרמה עבור מכירה או עבור השכרה נותנים בידכם להגיע מכל מיני גבהים בהתאם לבחירה שלכם, כמו למשל – במת הרמה מתקפלת לכל מיני גדלים. עוד מעלה הינה כי עסקינן הדות מתקן נוח ביותר ואף בטוח, בעל דלת שנאטמת באופן ודאי, באופן כזה שלא ניתן ליפול או להחליק מן המשטח. עשיית השימוש בבמת הרמה הינה מאוד קלה גם נינוחה. אפשר לעשות בו שימוש על ידי משטח של הרמה מכל מיני סוגים בהתאם לדרישה וניתן אף לוותר הודות המשטח הנ"ל ולעשות שימוש רק בבמה. חשוב ביותר המסר כי עשיית שימוש בבמת הרמה מאוד קלה והן נינוחה, אפשר לעשות בה שימוש על ידי משטח של הרמה מכל מיני סוגים בהתאם לדרישה ואף ניתן לוותר על המשטח הלה וכן לעשות שימוש רק בבמה. השימוש בבמה של הרמה אפשרי לביצוע אף במקום חיצוני ואף במקום פנים הדירה, על פי דרישה.

    האם מומלץ לבחור במסלול של במות הרמה להשכרה או במסלול של במות השכרה למכירה?

    בהיבט של הסוגיה, במידה ולבחור במת הרמה להשכרה או במת השכרה למכירה, הווה אומר – קנייה שלהן, כי אז אלו של תכיפות השימוש בבמה. באם עסקינן הודות השכרה של במת הרמה מקובל לעשות שימוש בבמת הרמה לעיתים נדירות, אזי הנכם עשויים בוודאי לוותר על קנייה שלה ולפנות לחלופה של השכרת מערכת הרמה מעין זו. גם מן ההיבט של מחיר התחלתי של קנייה וגם מן ההיבט של מחיר תחזוקה, הכי כדאי לשכור את המתקן ולא לקנות אותו בכלל. המחיר של אחזקה, רצוי לשכור את המתקן וממש לא לקנות אותו. במידה והנכם רוצים לשכור במת הרמה, הנכם צריכים לבדוק שהוא הולם את הדרישות שלכם, גם מן ההיבט של גובה, משקל שהם עשויים לשאת, הגודל שלהן, יכולת של ניידות, אפשרות של טכנולוגיות והן איכות העבודה שלהן.

    השכרת במות הרמה

    מגוון של השכרת במות הרמה

    הציוד של הבמות הוא ציוד שמשתמשים בו להרמה ולהקמה בעיקר בתחום הבניה ולשם מגוון של עבודות מקצועיות מגוונת.

    אם זה כדי להקים תפאורות חוץ או פנים עבור תיאטראות, מוסדות תרבות ואף לאירועים פרטיים בקנה מידה קטן יותר, אם זה לשימוש בעצרות וכנסים, במופעים גדולים בפארקים וירידים, בכל מצב בו יש להקים קונסטרוקציה הדורשת הגעה לגובה רב,

    יש צורך בשילוב של השכרת במות הרמה, כיון אף חברות הובלה שונות משתמשות בסוג של טכנולוגיה כזאת כדי להוביל לקומות גבוהות חפצים כבדי משקל ובעיקר חפצים כמו ארונות כבדים או פסנתרים וכדומה.

    לבחור את החברה המקצועית ביותר

    אין זה משנה לאיזה צורך יש להשכיר את במת ההרמה, חשוב תמיד לבחור בחברה המקצועית ביותר כיוון שהרמה לגובה היא כידוע בעלת סיכון גדול לנפילה, כל עבודה לגובה היא מסוכנת ועל כן צריכה להתבצע בבטיחות המרבית.

    מדובר במנופים לכל דבר שניתן להשתמש בהם לצרכים שונים כמו גם לעבודות תיקון של אנשי מקצוע הנדרשים לתקן למשל גגות רעפים, כבלי חשמל גבוהים, לנקות חלונות בגובה רב, וכן בכל הקשור לנושאי אחסון ותחזוקה במפעלים רבים או בבתי עסק גדולים.

    להקפיד על הבטיחות

    רק השכרת במת הרמה עם חברה מקצועית ומנוסה, בעלת כל האישורים הנדרשים בתחום תבטיח לכם לא רק עבודה מקצועית, מהירה, יעילה ואיכותית, אלא גם תקפיד על הבטיחות הגבוהה הנדרשת בסוג זה של עבודות מורכבות. בחרו בחברה בעלת כל המידע הבטיחותי החשוב, עם תווי התקן הנדרשים על פי חוק וכן עם מגוון רב של במות הרמה, במות אלו יספקו את העבודה היעילה והבטוחה ביותר לגובה לאורך זמן.

    מגוון הבמות וכן השימושים הנעשים בו יכול להיות גדול ולצרכים שונים, לעיתים את הבמות ניתן להניע בצורה עצמית על ידי המפעיל, והן בעיקר מתאימות לעבודה במחסנים של חברות, באולמות אירועים ובתחומים של הפקות אירועים שונות. לעיתים, הבמות מופעלות על ידי אנשי מקצוע בעיקר בעבודות בניה מורכבות מאד.

    הבמות היעילות מאפשרות חיסכון גדול בעלויות והן נפוצות גם בקניונים, בחנויות או במפעלים ובמרכזי סחר שונים, כיוון שכיום אופני האחסון הם תמיד לגובה רב, על כן גם רוב במות ההרמה ניתנות להפעלה נוחה וקלה ובכל משטח עבודה, חשוב לקבל תמיד גם את שירות הלקוחות המהיר והמקצועי ביותר למענה בכל שאלה או תקלה עתידית.

    מי משתמש בציוד הנדסי כמו במת הרמה להשכרה?

    ישנם בעלי מקצוע רבים וחברות אשר משתמשות עם ציוד הנדסי כמו במות הרמה. למשלך גננם אשר נדרשים לגזום עץ או לכרות עץ שנחשב למסוכן לציבור בשל מזג אוויר סוער או סכנה לחוטי החשמל ברחוב, עיריות ומועצות אשר נדרשות לבצע עבודות שונות בגובה, כגון קישוט העיר לכבוד יום העצמאות, צביעת חללים חיצוניים של בניינים גבוהים ועוד.

    בחירת החברה שממנה תשכירו את במות ההרמה, עשויה להיות מכרעת, היות ועליכם לשכור ציוד הנדסי איכותי, משוכלל ובטיחותי. חברת מג'יק קלין מספקת ציוד כגון כלים הנדסיים להשכרה. החברה קיימת משנת 2012 ומספקת ציוד משוכלל לחברות אשר נזקקות למכשור הנדסי למטרת עבודה בגובה. החברה מעניקה שירות מכל הלב וללא תחרות, כאשר היא אף מספקת אנשי מקצוע בעלי רישיון בגובה לתפקוד הציוד. החברה מקפידה על פיקוח, אימות וביצוע ומעניקה יחס אדיב וחם.

    השכרת במת הרמה מחיר

    יש ברשותינו לתת שירות של במות הרמה אשר את שירותיהן ניתן לשכור על בסיס יומי שבועי או חודשי לפי צרכי הלקוח.

    חשוב לציין כי כל במה הינה בעלת כל האישורים הדרושים ואנו יכולים לספק את שירות הבמה עצמה וגם את כוח האדם למשימה אם יש צורך.

    אנו דורשים על כל אדם אשר משתמש בשירותי הבמה אישורי עבודה בגובה תקפים והדרכה מלאה לפני תחילת השירות.

    אנו מאמינים שאספקת הבמה עם שירותיה אינם צריכים להגבות בנפרד ועל מנת להיות הוגנים עם קהל לקוחותינו אנו גובים מחיר אחיד על השירות אשר כולל הובלה לאתר הלקוח.

    יש ברשותינו להציע מגוון במות הרמה בגבהים שונים למשימות מורכבות בהתאם לבקשתכם.

    כל עסק מפותח בתחומים שונים, מתחיל בשינוע מדויק וציוד משלים, אשר נועד לביצוע נכון של לוגיסטיקה אשר תגרום לסדר וחיסכון בכסף ובכוח אדם. אחד מהציוד המוכר לעבודת אלה, הינה במת הרמה. הסוגים השונים של במות הרמה מתחלקים לכמה קטגוריות למשל במות הרמה אשר משמשות לתחזוקה כגון ניקוי חלונות בגובה, תיקון עמודי חשמל ורמזורים, גיזום עצים בימי סערה ועוד. ישנן במות הרמה אשר משמשות להרמת אדם וכאלה שנגררות באמצעות רכבים.

    לבטח קרה לכם שהתלבטתם לגבי סוג במת הרמה אשר לה תזדקקו לעבודות ספציפיות. ראשית ישנן חברות המשכירות ומוכרות כלים הנדסיים מסוג זה כגון מנופים, במות הרמה , מנוף סל, בובקט ועוד. יש להתייעץ תחילה עם החברות אשר מציעות ציוד זה מה שיסייע לכם בהחלטה נבונה ומקצועית זו.

    במות הרמה המונעות באמצעות מערכת הידרוסטטית

    כעיקרון, קיימות במות הרמה אשר מונעות באמצעות מערכת הידרוסטטית, המפוכחת אלקטרונית ומניעה את כל הגלגלים או רק צמד אחד של גלגלים, על פי הצורך. הגובה שבמת הרמה יכולה להגיע אליו הוא עד 2.9 מ'. גם במת הרמה לצרכי עבודות חקלאות, ניתן למצוא ברב חברות רבות אשר משכירות או מוכרות ציוד זה. ניתן למצוא בין 2-4 טווחי מהירות ואפשרות להתאמה אישית.

    חברות רבות משתמשות עם ציוד הרמה, כמו למשל טכנאי מזגנים , אשר נדרשים להתקין מזגנים רבים בבנייני משרדים או מגורים, ישתמשו כמובן עם במת הרמה. ציוד זה הינו משתלם במיוחד להשכרה בקרב אנשי מקצוע רבים, כאשר מדובר על חיסכון בזמן, במאמץ ובכוח אדם מיותר.. העובד עולה יחד עם הציוד הנחוץ על במת ההרמה , מבצע את עבודות בנוחות ונגישות מלאה וכמובן בבטיחות על פי הכללים של בטיחות בנהלי עבודה בגובה.

    ציוד הנדסי להשכרה יחד עם מפעיל בחברה וותיקה אחת

    יש לציין כי רבים מאנשי המקצוע והחברות השונות אשר מזמינים ציוד הנדסי, יצטרכו להשכירו יחד עם מפעילים מומחים שהם גם בעלי רישיון לכלי הנדסי כמו מנוף וגם בעלי רישיון לעבודה בגובה. חברות המציעות ציוד הנדסי, מציעות את המפעיל והציוד על פי הזמן המבוקש והמחירים יהיו כמובן בהתאם לזמן העבודה . חברות אלה, מציעות מנופים מצוינים וכלים הנדסיים מסוגים שונים.

    מומלץ לפנות אל חברה שהיא מקצועית וותיקה, כזאת שמציעה מקצועיות, יחס אדיב ושירות ללא תחרות? חברת מג'יק קלין קיימת שנים רבות והיא בבעלות איש מקצוע העסק שנים בתחום פרויקטים שונים בעבודה בגובה. החברה מתמחה בשירותי השכרה של במות הרמה וציוד הנדסי אחר, שינוע וליווי לקבלנים פרטיים ואנשי מקצוע מהתחומים השונים הזקוקים לשירות זה. כל מתקן הרמה או ציוד הנדסי, אשר יוצא מהחברה למטרת השכרה ועבודה, עובר בדיקות מחמירות, תיקונים ואחזקה שוטפת לפני העבודה והשימוש בו. החברה מלווה ומייעצת כל לקוח ומעניקה לו שירות ויחס אדיב.

    במות הרמה להשכרה מחיר

    במת הרמה להשכרה מחיר

    במת הרמה להשכרה מחיר תלוי בזמנים

    במת הרמה להשכרה מחיר נגזרת מן המועדים שצריך לשם ביצוע העבודה. מי שזקוק לבמת הרמה ליום עבודה אחד, מן הסתם העלות תהיה פחותה ממי שעשוי לשכור במה למהלך שבוע. אבל אם שכירים לכמה ימים, העלות פר יום יותר נמוכה. קיים שפע רב של במות והעלות שאמורה להיות על השכרת במת הרמה הינה פועל יוצא ממהלך מועד ההשכרה, כי אם אף מסוג הבמה. ככל שהמבנה מהווה כלי רב יותר, מסיבי יותר או לחלופין יותר משוכלל, באופן ישיר העלות של ההשכרה הינה רבה יותר. על הודות במת הרמה קטנה, אשר שוקלת מספר מאות קילו ואף אשר הולמת להרמה של איש אחד, הינה מושכרת בעלות יותר מועטה אל מול במה רבת ממדים, אשר שוקלת אלי קילו והן הולמת עבור הרמת שני בני אדם וגם חומרי גלם או ציוד ומכשירים.

    במת הרמה להשכרה מחיר – אופקית וסטנדרטית 

    במת הרמה אופקית סטנדרטית, בעלת הנעה חשמלית – עלותה לרוב מועטה אל מול במת הרמת טלסקופית דיזל . אין עוררין על כך כי מענה הרמה ספציפי, כמו למשל – ספיידר, אשר הינו מתקן הרמה עם סינרגיה של זחל, הינם בעלי תמחור אחר אל מול במת הרמה סטנדרטית ואף סלי הרמה חשמליים קטנים היו לרוב המענה הכי זול לעת השכרה סטנדרטית. במת הרמה להשכרה מחיר מתחיל במספר מאות ₪ עבור יום. הוספה של יום לרוב עשויה להיות יותר זולה אל מול השכרה של שני ימים בודדים בלבד. קיימים בתי עסק אשר מספקים מנעד רב של במות הרמה ויש להם מלאי גדול של במות הרמה, דבר אשר נתן בידן להציע עלויות תחרותיות בפרט. בנוסף לכך, בשביל מיזמים ארוכים ואף עבור שכירת מענה הרמה משוכלל, העלות למועד ההשכרה כוללת עשוי להגיע לאלפי ₪.

    במת הרמה להשכרה מחיר משתלם עבור עבודות בגובה

    כמה עולה במת הרמה להשכרה? קודם כל, צריך להבין, כי במת הרמה נותנת בידכם לבצע כל מיני עבודות לגובה. היא בטיחותית ביותר, מייצרים אותה בהתאם לתווי תקן מחמירים, היא אפקטיבית וכן זריזה ביותר. במציאות של היום אפשר לקנת במת הרמה או לשכור אותה. ההוויה מורה על כך כי רוב המצבים כדאי לכם להשכיר במת הרמה ולא לקנות אותה, מכיוון שלפעמים תזדקקו לעבודה חד פעמית. ברם, במידה ולדוגמה עסקינן הודות חברת שילוח בן לאומית, היא אמורה להשקיע בקניית במות הרמה בטיב מעולה, מכיוון שההיא תעשה בהן שימוש באופן קבוע.

    במת הרמה קטנה להשכרה

    במת הרמה להשכרה – יותר מרק כלי עזר

    ישנם מקרים שונים ומגוונים בהם אנו זקוקים לבמות הרמה, כאשר בכל מאורע השימוש הוא אחר. לעתים יש לנו צורך בהן כחלק מתפאורה לשם הפקת תיאטרון מרובת שחקנים, לעתים אחרות הן נועדות בעבור ערבי מוסדות תרבות, לפארקים וירידים, כנסים למיניהם או אפילו לשם הובלת פריטים ורהיטים כבדים לתוך קומות גבוהות בבניינים.

    כאשר אנו מעוניינים לזמין שירות או מוצר אחד מיני רבים ברשימה, לרגל מאורע כלשהו (בין אם לצורך מעבר דירה או לחילופין לשם הפקת אירוע פרטי ומצומצם)- לרוב כרוכים ברשימה זו הוצאות רבות, מה שמוביל אותנו לנסות ולחפש מקומות ודרכים לחסוך בהוצאות אך עדיין לסמן וי על כל סעיפי הרשימה.

    הדרך העיקרית בה נוכל לחסוך אך עדיין לא להתפשר על אלמנטים ברשימה שלנו היא להפחית באיכות המוצרים או השירות ברמה זו או אחרת. ישנם שירותים בהם ניתן להסתדר גם עם איכות ומקצועיות ברמה בינונית, אך כאשר אתם רוצים להזמין במת הרמה להשכרה- אין מקום לפשרות או לטעויות.

    בניגוד להזמנת כלי פלסטיק חד פעמיים או מפות, עם במה שכזו מוכרחים להקפיד על כל הכללים המחמירים ביותר. כאשר הן בנויות על ידי אנשי מקצוע מנוסים ואחראיים, הבמות הללו עומדות בכל התקנים המחמירים וכללי הבטיחות והאיכות הגבוהים ביותר, שכן הן מיועדות לעמוד במשקל רב של בני אדם או חפצים כבדים ולעתים מוצבות בגבהים משמעותיים.

    במידה ובמה אינה בנויה באופן המקפיד על בטיחות, היא עלולה להוות סכנה רצינית לחיי אדם ולסביבה.

    על כן, לשם שמירה על רווחתכם ובטיחותכם, כאשר אתם מעוניינים בשירות מהסוג הזה, צרו עימנו קשר ותוכלו לשמור על ראש שקט ולדעת שאתם בידיים טובות.

    זקוקים לבמת הרמה? קבלו מאיתנו את כל החבילה!

    כידוע לנו, לפני שמזמינים במת הרמה להשכרה חשוב לשאול את בית העסק המספק את הבמה את כל השאלות החשובות הנוגעות לבטיחותה ולאופן בו היא בנויה, מהו משקל המקסימום שהיא מסוגלת לעמוד בו ומהן הדרכים הבטוחות ביותר לנייד אותה. אך זה לא הכל, אם אתם באמת מעוניינים להסיר מעליכם עומס ודאגה נוספים ומיותרים- אנחנו כאן בשבילכם עם אנשי מקצוע שיגיעו לסייע לכם עם שינוע הבמה באופן בטיחותי ומקצועי, כך שתוכלו לדעת בוודאות שהכל מתנהל כשורה וללא חששות. אז בפעם הבאה שאתם זקוקים לבמה שכזו- אל תהססו, אנחנו כאן לסיוע ולייעוץ בכל שאלה.

    השכרת במות הרמה

    מה הן במות הרמה אנכיות להשכרה?

    במת הרמה אנכית תהלום ביותר כאשר קיימת דרישה להעלות איש, פועל או לחלופין ציוד לגובה באופן ישר, מאונך. זה הינו מענה אשר עשוי להלום פעולת בנייה או שיפוץ, בינוי או חידוש, שטיפה או צביעה. אפשר לבצע עשיית שימוש בפתרון הנ"ל להתקנה של מערכת מיזוג אוויר או לחלופין לבנייה של תקרת גבס. הרמה במשקל קל מתקן ההרמה הזה נוח ביותר עבור הובלה, בין היתר, בשל המידות הצנועות של במות הרמה. אורך של במה סטנדרטית נמוך ממטר וחצי ואף יש במות שאורכן בעצם למעלה ממטר ורבע. הרוחב אף הינו במשקל קל. מתקן ההרמה נוח ביותר עבור הובלה, בין השאר בשל המידות הצנועות של במת ההרמה. האורך של במת ההרמה ממוצע נמוך ממטר וחצי וקיימות במות הרמה שאורכן בעצן למעלה ממטר ורבע. אף הרוחב הינו מלמד על המידות הצנועות של במה זו – פחות ממטר אחד לרוב. כמו כן, אל מול מתקני הרמה שונים, גם ניידים, מדובר במתקן שניכר היטב במשקלו המועט.

    מה ההבדל בין במות הרמה, במות ממספריים וסוגי מתקני הרמה שונים?

    מסר משמעותי הינו לזכור כי קיים הבדל בין המפרט הטכני של ציוד ואף של מתקנים. במת מספריים לעבודה בגובה, לדוגמה, מטרתה לביצוע משימות מגוונות, אבל היא הולמת עבור הרמת רק שני בני אדם. המעלה שלה מתבטאת בתחום של עבודות תחזוקה, התקנות, שיפוצים, ניקיון, תיקונים וכיוצא בזה. היא מגיעה לרוב עד לגובה בן שניים עשר מטר והן את כל הדגמים אפשר להזמין עם מערכת נסיעה בעלת מנוע הידראולי או חשמלי. מאידך, במה עם זרוע טלסקופית או פרקית הולמת עבודה בגובה רב של עד ארבעים שלושה מטר. הבמות מונעות באמצעות מנוע דיזל והן עגות על צריח בן שוש מאות ושישים מעלות. משטח הפעולה שלהן אף הוא מיועד רק לשני אנשים גג, אך היא מציעה בגרסת הנעה סטנדרטית ארבע על ארבע. במת מספריים מיני מטרתה עבור ביצוע פעולות בגובה בינוני. היא מונעת בדחיפה ידנית, כוללת את כל אמצעי הבטיחות וכן מושתתת על הרמה החשמלית. אל מולן, יש במה קומפקטית ונעת עצמאית עם כל אמצעי המנוע החשמלי וכן מרפסת נשלפת.

    מתקני ההרמה העיקריים במדינת ישראל

    • מנוף סל – כלי מכני הנדסי אשרר מגיע עד לגובה של שבעים מטר. היעד שלו הצבת איש בגובה רב לשם כל מיני עבודות, ובראשן גיזום עץ, תקשורת, החלפת תאורה, סלולר, שילוט במקום ציבורי ועבודות חשמל וכיוצא בכך. למנוף יש אפשרות טכנית מגוונת והן מרשימה. התפעול שלו מתבצע על ידי בעל מקצוע שעבר הכשרה הולמת.
    • במת הרמה – כלי נייד, אפקטיבי וחסכוני, אשר בו עושים שימוש מאות בתי עסק בתחום ההובלה, האחסון, אולם בתצוגה וכיוצא בכך. מטרתו הגדולה – הנפת ציוד כבד לגובה רב. קיימים כל מיני סוגים של במות הרמה הנבדלים האחד מהשני במידת הטיב, הגובה המרבי שניתן ובייעודו הראשי. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לגבי הבמה שהולמת אתכם, בהאם לסוג העבודה והן המטען אתו אתם עובדים

    שתפו את הפוסט עם חברים

    צרו איתנו קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      קידום אתרים מקצועי קידום אתרים מקצועי