צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    במות סל הרמה

    במות סל הרמה

    במות סל הרמה הן למעשה מכשירים בצורה סל המשולב עם זרוע הרמה (זרוע מנוף) המאפשרות העלאה של כמה עובדים עד לגובה של 10 מטרים. במות סל ההרמה משומשות במגוון תחומים על ידי מגוון גופים, ניתן למצוא את חברת החשמל משתמשת בהן על מנת לתקן חוטי חשמל, ולחילופין ניתן למצוא חברות פרסום אשר תולות שלטי חוצות בגובה בעזרת הבמות. בנוס,, ניתן להשתמש בבמות ההרמה גם בענף הבניה, ובענפי תעשיה נוספים בזכור העובדה כי הן בטוחות, נוחות לתפעול וזולות באופן יחסי.  

    היתרונות הרבים של במות סל הרמה 

    במות סל הרמה הן אלטרנטיבה בטוחה יחסית בכל הנוגע לעבודה בגובה, כך שבנוסף לשימוש התעשייתי המוכר בבמות ההרמה, יותר ויותר בעלי עסקים קטנים, חנויות ומחסנים בוחרים להחליף בהן את הסולמות המתנדנדים והלא יציבים. עם זאת, למרות הבטיחות היחסית שבמות ההרמה מאפשרות, עדיין חשוב שהצוות המקצועי אשר יעלה על גבן לגובה מסוים יעבור הדרכת בטיחות מקצועית ויעקוב אחר כללי הבטיחות בגובה באדיקות על מנת למנוע נפילות ופציעות. יתרון נוסף של במות סל ההרמה הוא קלות התפעול שלהן- הן ניתנות לתפעול פשוט ואינטואיטיבי בכל גובה ומכל משטח. כמו כן, עלות ההשכרה והתפעול של במות סל הרמה היא נמוכה באופן משמעותי ממנופים קטנים וכלים נוספים אשר מסייעים בהרמה לגובה. 

    השכרת במות הרמה מהמומחים בתחום

    בסופו של יום, הבטיחות של העובדים שלכם תלויה בתקינות ובאיכות במות סל ההרמה, ולכן כאשר אתם מעוניינים לשכור או לרכוש אותן חשוב לעשות זאת מהמומחים בתחום, ולוודא כי הן אכן איכותיות ויציבות. חברת מג'יק קלין היא חברה המתמחה מזה עשור בהשכרה ומכירה של במות הרמה באיכות הגבוהה ביותר כמו גם בשירותי אחזקה וניקיון. החברה מקפידה על שירות לקוחות זמין ואדיב, מכשירים ושירותים ברמה הגבוהה ביותר ותמחור הוגן ומשתלם. מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולקבל הצעת מחיר משתלמת במיוחד? פנו אלינו בטלפון או תשאירו פניה באתר הבית שלנו ונשמח לחזור אליכם עם כל הפרטים הרלוונטיים. 

     

     

    שתפו את הפוסט עם חברים

    צרו איתנו קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      קידום אתרים מקצועי קידום אתרים מקצועי