צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    מה צריך לדעת על מטאטא כביש?

    להבדיל ממטאטא ביתי לשטחים קטנים ולהסרת שכבות לכלוך עדינות יחסית, הרי שכאשר מדובר על ניקוי של כבישים או משטחים נרחבים מסחריים – עולה הצורך בפתרונות יעילים ומאסיביים יותר. כך, עם מטאטא כביש ניתן לסלק ולהסיר שכבות לכלוך, עלים ואבק בצורה מהירה ויעילה. ריכזנו לפניכם נקודות חשובות בנושא לבחירת מטאטא כביש אידיאלי לצרכים שלכם.

    מטאטא כביש טיפוסי

    מטאטא כביש לשטחים עירוניים וציבוריים הוא למעשה מכונת המבצעת את פעולת המטאטא בצורה יעילה, תוך תנועות צדדיות וסיבוביות וחוזרות, לניקוי יסודי. מטאטא כביש מספק יתרון נוסף והוא היכולת לנוע בשולי המעבר או הכביש, על מנת שלא להפריע לעוברים ושבים.

    מטאטא כביש וקיטור

    אפשרות נוספת המוסיפה רובד נוסף של ניקוי היא לבצע שימוש עם מטאטא כביש קיטור. מטאטא כזה משלב פעולת טאטוא עם לחץ קיטור, מה שמביא לניקוי מבריק ויסודי במיוחד. ניקוי כזה מתאים למקומות ומשטחים בהם יש לכלוכים קשים יותר ושומניים למשל.

    מטאטא כביש מאפשר לכם לנקות בקלות ובמהירות – אלו הם היתרונות הבולטים שלו, לצד כמובן רמת ניקיון נאותה. הוא מתאים לניקיון של חניונים, חנויות ושטחים מסחריים, כבישים, מקומות מתועשים ומתחמי עבודה מרובי תנועה. תוכלו לשלב מטאטא כביש במפעל או בארגון שלכם תוך שימוש על בסיס יומי או חודשי, או לרכוש אחד כזה. מטאטא כביש מציע ניקוי יסודי תוך שימוש בחדשנות וטכנולוגיית ניקיון מתקדמת.

    מטאטא כביש מתקדם

    מטאטא כזה מאפשר לכם גם לשלב בו מברשות מיוחדות להגברת רמת הניקיון והתאמה למשטחים מחומרים שונים. כך למשל תוכלו לשלב במטאטא כביש מברשות פולימריות או צירים שונים לפיתול וניקוי יסודי בפינות. תוכלו גם להרכיב ראש מטאטא צדדי על מטאטא ראשי.

    יש מטאטא כביש מכני ויש חשמלי, והדגמים מוצעים בגדלים שונים. ככל שהמטאטא כביש גדול יותר כך הוא ינקה במהירות רבה יותר, אך הוא דורש גם שטח אחסון גדול יותר. ישנם דגמים של מטאטא כביש שדורשים מפעיל אשר יושב בתוכו ונוהג בו ויש דגמים אחרים שאופן השימוש בהם דומה לאופן השימוש בשואב אבק מסורתי.

    שתפו את הפוסט עם חברים

    צרו איתנו קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      קידום אתרים מקצועי קידום אתרים מקצועי