צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    מנוף סל

    מנוף סל להשכרה

    ישנן עבודות רבות אשר בהן יש להשתמש בציוד בטיחותי ואנשי מקצוע שהם בעלי רישיון לעבדה בגובה, כגון מנקי חלונות בבנייני משרדים, עבודות בנייה, עבודות חשמל, גיזום עצים, תליית שלטים ועוד. אחד מהכלים הדרושים לעבודה הם מנופי סל שמצטיינים בכושר הרמה גבוה, יציבות ויעילות. זהו למעשה מתקן, אשר נועד לסייע לנו להרים חפצים שונים למקומות גבוהים, תיקון גופי תאורה או כל דבר אחר, הנמצא בגובה רב. חברות רבות, מציעות שירותי השכרת מנוף סל, על מנת שניתן יהיה לעבוד בראש שקט ולא אחת, חברות רבות אף שולחות מפעיל מנוף אשר הוא גם בעל רישיון לעבודה בגובה.

    מנוף סל הינו מנוף נייד שקל לתפעול

    יש לציין כי מנוף סל, הינו בעצם מנוף נייד שיכו להגיע לגובה של עד 50 מ' אם החלטתם לפנות אל חברה העוסקת בתחום השכרת מנוף סל, יש לציין מה הגובה שאתם מעוניינים לו למטרת העבודה ובאיזה סוג עבודה מדובר. על מנוף הסל, יכולים לעמוד עד שני בני אדם וניתן יהיה להפעיל את המנוף באמצעות מערכת בקרה ושליטה עצמית. היתרון במנופי סל הוא שהעבודה מתבצעת בזמן יחסית קצר כי אין צורך בשימוש עם מדרגות, מעלית או כל אמצעי אחר.

    יש לוודא כי מי שמפעיל את מנוף הסל, נמצאים בידו האישורים הדרושים בכדי שניתן יהיה להפעילו ולעמוד בדרישות משרד העבודה כחוק. רבים מכירים בעובדה כי לא ניתן לבצע עבודות מסוימות לא השכרת מנוף סל ולכן יש לפנות לחברות מוכרות בעלות שם ומוניטין של שנים כאשר הציוד שהם משכירות למטרות עבודות אלה, עובר בדיקה קפדנית לפני שנמסר לעבודה.

    במה יש להתחשב כאשר שוכרים מנפי הרמה?

    לפני שאתם מתכננים לשכור מנוף סל {הרמה}, יש לדעת פרטים מדויקים כמו לכמה זמן תצטרכו אותו. כי אם אתם חברה קבלנית ואתם זקוקים לו לכמה שבועות, מחיר השכרת מנוף סל, יהיה שונה למשל ממחיר של כמה שעות עבור גנן. יש לבצע סקר שוק מקיף, בקרב חברות גדולות שמחזיקות מגוון סוגי מנופים ולקבל הצעת מחיר מלפחות 3 חברות.

    ככל שתמצאו חברה שתהיה מוכרת יותר, אשר משכירה מנופי סל, כך יגבר הסיכוי לקבל מהחברה שירות אמין, מקצועי ואיכותי. כל מנוף היוצא להשכרה, חייב בבדיקה קפדנית ויש לעבוד עליו על פי התנאים של משרד התמ"ת כמו נקפדה רבה על חוקי בודה על מנופים מסוג זה.

    מאיזו חברה מומלץ לשכור מנופי סל?

    כאמור, יש לשכור מנופי סל מחברה ידועה כמו מג'יק קלין , אשר קיימת משנת 2012. החברה הינה בהנהלתו של מר יוסי מויאל שהוא איש מקצוע וותיק בענף ובעל ידע נרחב ועשיר באחזקת מבנים. החברה הינה דינאמית ויודעת להתאים עצמה לצרכי לקוחותיה תוך למידת הלקוחות וגיוס של אנשי מקצוע מתאימים לעבודות השונות. בחברה מאמינים כי, הנושא של אחזקת מבנים ופרויקטים אינה מסתיימת רק בתחזוקה השוטפת, כי אם היכולת להעמיק ללקוחות שירות עם שאיפה למצוינות עם הרבה אכפתיות. המטרה ש חברת מג'יק ליין, הינה לקוחות שיהיו מרוצים וימשיכו ללוות את החברה.

    מגוון שירותי ניקיון בעזרת מנופי סל

    ניקיון הוא דבר הכרחי וחשוב ליצירת סביבת מגורים או סביבת חיים איכותית במיוחד.

    ההשפעה של סביבה לא נקייה על האדם או על העסק ידועה והיא מהווה השפעה ישירה או עקיפה על כל תחום, אם זה ביצירת הרמוניה ואם נרצה ליצור תפוקת עבודה גדולה יותר, מוטב יהיה להקפיד ליצור תמיד סביבה חדשה ונקייה במיוחד שמשדרת רעננות ומקום שנעים להיות בו.

    במקומות גדולים במיוחד כמו חללי ארגונים או מקומות עסקיים, הניקיון דורש יכולות גבוהות יותר אם מבחינה פיזית ואם מבחינת המכשור.

    גם בבתים רבים היכולת להגיע ולנקות במקומות קשים יכולה להיות מוגבלת ובלתי אפשרית, לכן, כאן נכנסת לתמונה חברת השכרה של השכרת מנוף סל שיכולה לספק מגוון רחב של שירותי ניקיון במחירים נוחים שיוכלו להתאים לכל מטרה.

    להסיר לכלוך קשה עם מנוף סל

    גם היכולת להסיר לכלוך קשה בעיקר במקומות שאין נגישות אליהם, יכולה להיות משימה בלתי אפשרית שעלולה ליצור סביבה מלוכלכת במיוחד או צוברת אבק רב ושכבת לכלוך קשה להסרה.

    מגוון שירותי ניקיון בחברה מקצועית מסיר את הלכלוך הקשה הזה בזמן קצר ובעבודה מהירה, גם כדי להסיר את הלכלוך העקשן במיוחד לנו כל המכשור המקצועי והנכון ביותר לכל משימה קשה.

    חשוב לזכור שבעיקר בשטח חיצוני כמו בחצר הבית, על מדרכות או בכבישים מצטבר הלכלוך הבעייתי ביותר כמו בוץ, צואת כלבים, צבע, כתמי שומן וכיוצא באלו, אך גם ללכלוך העקשני והקשה ביותר לנו מגוון של פתרונות טכנולוגיים יעילים היוצרים סביבה נקייה במיוחד תוך זמן עבודה קצר לשביעות רצון הלקוחות.

    אין למעשה לכלוך שלא נוכל להסיר בקלות וללא שום בעיה.

    החל משימוש באמצעות שטיפה עם זרם מים ועד לשילוב מנופים, מנוף סל,מכונת טאטוא ועוד.

    כל אחד יודע שהעבודה צריכה גם להתבצע במהירות, כיוון שלא ניתן יהיה להמתין רגע אחד לסגירה של מקום על מנת לנקות אותו, כמו כן המקום צריך להיות נקי ולהשרות אווירה נעימה בכל רגע כך שהניקיון היסודי צריך להיות שם בכל שלב, אם זה ליד תחנת האוטובוס או במשרד שלנו ואפילו בחצר הבית שלנו.

    לכן, במיוחד בשילוב של הטכנולוגיות הניקיון המתקדמות שלנו, הניקיון לא רק יהיה יעיל ומרשים אלא יבוצע במהירות רבה מבלי להפריע לאוכלוסיה, לעובדים או לדיירי הבית, ובמיוחד בניקיון של אבני דרך מסוגים שונים או משטחי קירות, בטון, מדרכות, משטחים שקופים או בעלי חלונות.

    שתפו את הפוסט עם חברים

    צרו איתנו קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      קידום אתרים מקצועי קידום אתרים מקצועי