צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    השכרות מנוף סל

    השכרת מנוף סל עושים דרך הטובים ביותר

    בין אם אתם עוסקים בגינון או ניקוי חלונות, ובין אם אתם זקוקים למנוף לשם ביצוע עבודות חשמל, בנייה או כל פעולה אחרת המצריכה שהייה ממושכת בגובה רב של אדם אחד או יותר-אתם בוודאי זקוקים למנוף.

    ברור לנו כי המקום הראשון ברשימת סדר העדיפויות שלנו בזמן ביצוע פעולות ועבודות מהסוג הזה הוא בטיחות. איש המקצוע המבצע את השירות נמצא בגובה רב לאורך זמן ואינו סטטי כי אם פעיל ובתנועה לצורך העבודה, מצב המציב אותו בסיכון למעידה או לאובדן שיווי משקל עקב תזוזה או תנועה לא שקולה.

    בשנים האחרונות, התוודענו כולנו לסיפורים קשים על תאונות עבודה לא מעטות בקרב פועלים, שקרו בעקבות פעולות ושימוש בכלים שאינם עומדים בכללי הבטיחות ובניגוד לחוק. בשונה מעבודה על הקרקע ובתנאים יציבים, עבודה בגובה רב מצריכה הקפדה מוחלטת וחסרת פשרות על חוקי בטיחות על מנת לא לסכן חיי אדם ולשם מניעת תאונות ולו הקטנות ביותר. עלינו להבין כי עיגול פינות ודילוג על חוקים קיימים עלולים להוביל לאסון, וכי אסונות אלה הם בהחלט ניתנים למניעה.

    לנו במגי'ק קלין חשוב להעביר ללקוחותינו כי הבטיחות שלהם ושל העובדים שלנו נמצאת בראש מעיינינו ומובילה את דרכינו ואת בחירותינו. חברות רבות החולקות עימנו את התחום בוודאי תסכמנה איתנו כי אף על פי שלעתים יותר משתלם כלכלית לשרת כל לקוח שמגיע – בסופו של יום אנו מעדיפים לספק שירות רק למקומות העומדים בתנאים ומצויידים באישורים הנדרשים, גם אם זה אומר שניאלץ לוותר על לא מעט לקוחות.

    כאשר אתם מחפשים השכרת מנוף סל, זכרו שמוטב לכם לעבוד רק עם חברות המקפידות על חוקי הבטיחות, למען רווחתכם ושלוות הנפש שלכם וסביבתכם. אצלנו תקבלו מענה לכל שאלה ובקשה וכן ייעוץ בנושאים שונים בתחום.

    אז מה תקבלו מאיתנו כשתרצו להשכיר מנוף סל?

    לאחר שהגעתם אלינו לצורך השכרת מנוף סל תשמחו לגלות שאצלנו תמצאו מנוף ש:

    • מגיע לגובה של עד חמישים מטרים.
    • מסוגל להכיל עד שני אנשים.
    • כולל מערכת שליטה ובקרה עצמית.
    • מצוייד בכל האישורים הנדרשים על פי משרד התמ"ת.
    • על פי בקשה, מגיע עם מפעיל מנוסה ומקצועי למנוף, ובעל רישיון לעבודה ואישורים להפעלתו.
    • מאחוריו חברה מקצועית הפועלת כבר כמעט עשור בתחום.

    בסופו של דבר, לכלים המחייבים בטיחות ויסודיות- פרגנו לעצמכם בשירות של מג'יק קלין ותודו לנו אחר כך.

    שתפו את הפוסט עם חברים

    צרו איתנו קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      קידום אתרים מקצועי קידום אתרים מקצועי