צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    תעודת הזהות של במות ההרמה

    הצורך בגישה למקומות גבוהים מזמין שלל פתרונות אשר הומצאו על מנת להקל על אנשים פרטיים או עסקים להגיע לגבהים באופן בטוח ונוח. אחד הפתרונות הידועים והזמינים בשטח הוא במת הרמה, הנקראת בלועזית Aerial work platform ומוכרת גם על פי ראשי התיבות AWP, כאשר הפירוש המדויק למונח זה הוא פלטפורמת עבודה אווירית. במת ההרמה, המכונה גם בימה מתרוממת ניידת הינה מכשיר מכני המהווה פתרון עבור הצורך להרים אנשים או ציוד לאזורים עם נגישות מוגבלת, ובעיקר למקומות המצויים בגובה רב. פלטפורמת העבודה האווירית משרתת תחומים שונים בענף התעשייה ומשמשת בעיקר למטרות של בנייה, תחזוקה, ניקיון וגינון. בנוסף, פלטפורמת העבודה האווירית מסייעת גם במקרי חירום וכך עשויה לסייע בהצלת אנשים או בעלי חיים.

    תעודת זהות: מאפיינים משותפים לבמות ההרמה

    אחד המאפיינים הבולטים של במות ההרמה לסוגיהן הוא המבנה הכללי שלהן, המורכב ממבנה הבסיס, שהינו על פי רוב רכב על גלגלים המאפשר להזיז את זרוע ההרמה ממקום למקום. כמו כן, במת הרמה מורכבת ממבנה מתארך עם שלדה, המהווה את זרוע ההרמה וממשטח עבודה בו מצויים פקדים המאפשרים למפעיל לשלוט על הבמה. מאפיין משותף נוסף עבור כל במות ההרמה הוא היכולת שלהן להרים משקל מוגבל, עד טון. בנוסף, כל במות ההרמה מגיעות לגבהים אשר ניתן להגיע אליהם רק באמצעות עזרים.

    עיקר ההבדלים בין במות ההרמה השונות

    השוני בין מגוון במות ההרמה הקיימות בשוק נעוץ ראשית בגובה העבודה אליו הן מגיעות. קיימות בשוק במות הרמה המיועדות לעבודה בגובה של מטרים ספורים ולעומתן, הוצגה גם במת הרמה שוברת שיאים אשר מגיעה לגובה של 56 מטרים. כמו כן, במות ההרמה השונות נבדלות ביניהן גם במנגנון ההרמה. קיימים מספר מנגנוני הרמה התומכים בפלטפורמת העבודה האווירית, כגון מנגנון הידראולי, מנגנון פנאומטי ומנגנון רשום בפטנט המכונה מספריים. בנוסף, במות ההרמה נבדלות ביניהן במיקום, בנראות ובתפקיד של לוח הבקרה והפקדים. זאת ועוד, לא כל במת הרמה היא ממונעות וניתן למצוא בשוק גם במות ללא מנוע, הזקוקות לכוח חיצוני אשר יזיז אותן.

    רכישה או השכרה של במת הרמה

    בשל מחירה הגבוה, רבים מן הזקוקים לסיועה של במת הרמה בוחרים להשכיר את שירותיה. ההבדלים במחירי ההשכרה נובעים על פי רוב ממשך זמן ההשכרה, סוג הבמה המושכרת והמרחק אשר נדרש עבור אספקת הבמה. בין כלל החברות בישראל המשכירות במות הרמה, חברת מג'יק קלין מצטיינת במחירים נוחים ובשירות אדיב.

    שתפו את הפוסט עם חברים

    צרו איתנו קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      קידום אתרים מקצועי קידום אתרים מקצועי