צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    קטנה זה גם במחיר

    במת הרמה קטנה היא פתרון אידיאלי לעבודה בחללים סגורים, בייחוד כאשר מדובר בחללים צרים או נמוכים יחסית, שבמת הרמה גדולה אינה יכולה לתת בהם את המענה הראוי. במת הרמה קטנה מהווה פתרון נוח גם עבור אנשים פרטיים המבקשים לבצע עבודות שיפוץ קטנות או עבודות גינון בגובה שאינו עולה על 12 מטרים. במקרים של במת הרמה קטנה מחיר מהווה את אחד השיקולים המרכזיים בבחירתה. לעיתים העבודה לא דורשת שימוש בבמה גדולה יותר ולכן, השימוש בבמת הרמה קטנה הוא יעיל יותר גם מבחינת העלות.

    קניית במה

    על מנת לענות על שאלת מחירה של במת הרמה קטנה, יש לשקול ראשית האם במה זו מיועדת לקנייה או להשכרה. כאשר מדובר בקניית במת הרמה קטנה מחיר במה זו עשוי להגיע למספר אלפי שקלים. עם זאת, לעיתים משתלם מאוד דווקא לרכוש את במת ההרמה, בייחוד אם מדובר בצורך מתמשך בבמה, כמו לדוגמה במקרה של מפעל הנעזר בבמת ההרמה לצרכים שונים ברחבי המפעל, כגון שינוע, החלפת מנורות, תיקונים שונים והעברת סחורות. צורך בבמת הרמה לאורך זמן עשוי לעלות גם במקרה של עבודת שיפוצים ארוכה, בה הלקוח רואה כי עלות ההשכרה משתווה לעיתים לעלות הרכישה. לכן, כאשר עומדים בפני רכישה של במת הרמה קטנה, חשוב לאסוף נתונים אודות הצורך שהיא אמורה למלא, התנאים המצויים בשטח והיצרנים השונים הקיימים בתחום. רכישה של במת הרמה אשר יוצרה בחברה בעלת שם עשויה להיות יקרה יותר מרכישת במת הרמה מחברה אנונימית אשר מוצריה עשויים להיות פחות אמינים. אם כן, שיקולי עלות מול תועלת הם הליך מרכזי אשר כל לקוח צריך לשים לנגד עיניו.

    השכרת במה

    במקרים של השכרת במת הרמה קטנה מחיר הבמה משתנה גם הוא על פי סוג הבמה, סוג היצרן, המפרט הטכני של הבמה ואורך תקופת ההשכרה. בנוסף, גם מרחק ההובלה מטה את הכף בכל הנוגע לעלות ההשכרה. לכן, חשוב כי בטרם הגעה להחלטה ייאספו הנתונים החשובים באשר לדרישות מול היכולות לענות עליהן. בנוסף, חשוב מאוד להתייחס אל נושא התקן של הבמות ולוודא כי במת ההרמה עומדת בתנאי תקן מחמירים כגון התקן האירופאי. עמידת הבמה בתנאי התקן הדרושים הינה חשובה ביותר מבחינה בטיחותית ולכן, שיקול העלות חשוב כי לא יבוא על שיקול בטחון העובדים על הבמה. עדיין מתלבטים? חברת מג'יק ליין מספקת פתרונות חכמים עבור כל צורך עבודה בגובה ותשמח לייעץ לכם בנושא זה.

    שתפו את הפוסט עם חברים

    צרו איתנו קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      קידום אתרים מקצועי קידום אתרים מקצועי