צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    מי מקרצף היום את הכביש?

    פתרון יעיל ונוח עבור בעיות של כבישים המלוכלכים בסוגים שונים של פסולת, לרבות שמן או חומרים אחרים אשר עלולים לגרום להחלקה של הרכב על הכביש, בא בצורה של מכונת טיאוט כבישים. מכונת טיאוט עבור כבישים מהווה פתרון יעיל ונוח, מכיוון שהיא מאפשרת לכסות שטח נרחב של ניקיון הכביש, באמצעות מינימום מאמץ מצד המפעיל ומינימום עלות. על מנת לנקות את הכביש בצורה הטובה ביותר, רצוי להשתמש בשרותיה של מכונה ולא בשרותיו של אדם מנקה, מכיוון שמכונת הטיאוט גם מבצעת פעולת ניקיון יסודית יותר: ראשית, מופעלת בה פעולת הטיאוט עצמה, שמשמעותה היא טאטוא של הכביש מאבק ולכלוך. לאחר מכן המכונה שואבת את הלכלוך לתוך מיכל פסולת, אשר ניתן לרוקן אותו בקלות לאחר סיום פעולת הניקיון. בנוסף לכך, קיימת אפשרות במכונת הטיאוט גם לקרצוף של פני השטח, פעולה המותירה את הכביש חלק, נקי ובטוח יותר לנסיעה.

    הדרך בה ניתן להשתמש במכונה לטאטוא הכביש

    למעשה, הפעלת מכונת הטיאוט הינה נוחה ביותר ואינה מצריכה למידה מסובכת. עדיין, על מנת להפעיל את מכונת טיאוט הכבישים קיים צורך לעבור קורס קצר, המכשיר את הנהגים באופן עבודה זה, תוך עמידה על התאמת עבודת המכונה לסוגי המשטחים השונים. בכל מקרה, השימוש במכונת טיאוט כבישים אינו יכול להתבצע על ידי כל אדם אשר יש לו רישיון נהיגה לרכב פרטי, זאת משום שקיימות בה פונקציות כגון ניקיון עם קיטור, אשר חשוב ללמוד את דרך הפעלתן באופן יעיל ותוך מניעת נזקים.

    המכונה מול האדם

    למרות שלעיתים נראה כי שימוש בעובדי ניקיון ללא היעזרות במכונות הוא זול יותר מאשר שימוש בשרותיה של המכונה, לאחר חישוב קצר ניתן להגיע למסקנה כי השימוש במכונה חוסך בזמן העבודה וכך, ניתן להשתמש במכונה אחת על פני שטח נרחב של עבודה, במקום להעסיק מספר פועלי ניקיון לצורך השגת אותה מטרה. מכיוון שחסכון בזמן עבודה משמעותו חסכון בכסף, נראה מובן כי השימוש בשרותיה של מכונת טיאוט כבישים הינו יעיל ביותר מבחינה כלכלית. בכל הנוגע לרמת הניקיון, ביכולתה של מכונת הטיאוט להגיע לרמות גבוהות יותר של ניקיון, זאת מכיוון שקיימת בה פונקציה של ניקיון יסודי תוך שימוש בלחץ מים גבוה ובקרצוף יסודי וחזק. מכיוון שחסכוני יותר להשכיר מכונה במקום לקנות אחת, רצוי ליצור קשר עם חברה המתמחה בתחום הטיאוט, כמו חברת מג'יק קלין הידועה בשירות המקצועי והאמין אשר היא מספקת לקהל לקוחותיה.

    שתפו את הפוסט עם חברים

    צרו איתנו קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      קידום אתרים מקצועי קידום אתרים מקצועי