צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    טיאוט זה לא טעות

    בדרך כלל כשאנשים שומעים לראשונה את המונח מכונת טיאוט כבישים הם חושבים שמדובר בטעות וממהרים לתקן את הדובר. מעניין לדעת כי טיאוט בסופו של דבר הוא מילה עברית נרדפת למילה 'טאטוא'. מכאן, שאין צורך לתקן את המשתמשים במונח טיאוט, כי עדיין הכוונה היא למכונה לטאטוא כבישים, רק במונחים מקצועיים יותר. המכונות לטיאוט כבישים עברו כברת דרך ארוכה בעשורים האחרונים וכיום, בצד רכישת מכונות פשוטות במחירים של כמה אלפי שקלים בודדים, ניתן למצוא בשוק גם מכונות במחיר של ג'יפ חדש. כך שהשיקולים בבחירת מכונת טיאוט מתפרשים לכיוונים שונים בהתאם לצורך במכונה ולרמת העבודה הנדרשת ממנה.

    סוגים שונים של מכונות המיועדות לטאטוא הכביש

    בשוק מכונות טאטוא הכבישים קיים מגוון נרחב של מכונות אשר עונות על צרכים מגוונים בתחום התעשייה ובתחום אחזקת שטחים ציבורים. אחד הדגמים הבולטים בגודלו הוא מכונת טיאוט כבישים בגודל של משאית אשר מיועדת לניקיון של צירי תנועה ראשיים. כמו כן, קיימות מכונות קומפקטיות שונות, אשר מבטיחות רמת ביצוע גבוהה כמו זו של המכונות הגדולות. תחום מכונות הטיאוט מתהדר גם במכונות אשר הומצאו לצורך מטרת הטאטוא, אך אינן משתמשות במים ואינן פולטות אבק. מכונות אלו מהוות פתרון אידיאלי עבור ניקיון במקומות סגורים כגון מפעלים וחניונים.

    מדוע כדאי להיעזר במכונות המיועדות לטאטוא הכביש?

    המדדים אשר מטים את הכף לטובת שימוש בשרותיה של מכונת טיאוט כבישים הם מדד הזמן ומדד היעילות. מכונה לטיאוט כבישים מספקת עבודה על פני שטח כביש נרחב, כל זאת במסגרת של פרק זמן קצר ביותר, לעומת הזמן הנדרש עבור כך לניקיון המבוצע בידי אדם. בטרם החלת השימוש הנרחב במכונות הטיאוט, היה צורך למצוא כוח אדם אשר יטאטא את האזורים במהלך הלילה. עם זאת, לא ניתן לשלוח אדם לטאטא את הכבישים, גם לא בשעות הקטנות של הלילה, משום שעבודה זו עשויה לסכן את חייו. כמו כן, אדם אחד לא יכול להתחרות בהספק של מכונה וגם לא באפשרויות העבודה הנרחבות יותר שהיא מציעה, כדוגמת האפשרות לשטוף ולקרצף את הכביש בצד יניקת והרמת הלכלוך. מכאן, ניתן להבין כי המכונה עולה על האדם לא רק במדדי המהירות, כי אם גם במדדי היעילות והניקיון. כאשר עולה השיקול ברכישה של מכונת טיאוט או השכרת שירותיה, חשוב לפנות לחברה מנוסה המורכבת מצוות מקצועי. חברת מג'יק קלין היא חברה וותיקה בתחום השכרת שירותי ניקיון ויכולה לספק פתרונות מגוונים לכל צורך.

    שתפו את הפוסט עם חברים

    צרו איתנו קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      קידום אתרים מקצועי קידום אתרים מקצועי