צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    טווח עלויות רכישה וקנייה של מכונות טיאוט כבישים

    מטאטאי הכבישים השונים הקיימים בשוק באים לענות על מטרה מרכזית אחת: שמירה על ניקיון הרחובות והכבישים. במקרה של מכונת טאטוא כבישים, שמירה על ניקיון הרחובות באמצעות מכונה זו היא בעלת חשיבות רבה, משום שבאמצעות המכונה ניתן להרים סוגי פסולת קטנים וכך למנוע את התערבבותם עם מי הגשמים, או את הישארות הפסולת ברחובות. שמירה על פני השטח של הכביש הינה חשובה גם היא במידה רבה, משום שבאופן זה ניתן להסיר מן הכביש מפגעים שונים אשר עשויים לסכן את הנהגים, כגון שמן אשר נשפך על הכביש, או חומרים אחרים אשר עשויים להפריע למהלך הנסיעה. בשל החשיבות הגבוהה של השימוש במכונה של מטאטא כביש מחיר המכונה עולה פעמים רבות כשיקול מרכזי וכך עשוי להטות את הכף לגבי השאלה אם להשכיר את מטאטא הכבישים או לרכוש אותו.

    מחירי קנייה של מכונות טיאוט כבישים

    כאשר מדובר במקרים של מכירת מטאטא כביש מחיר המכונה עשוי לנוע בין 2,000 ₪ -3,000 ₪ עבור מוצרים פשוטים. עם זאת, יש המהדרים בקניית מטאטאי הכבישים וניתן למצוא בשוק זה גם סוגי מטאטאים משוכללים ועמידים המגיעים אף לסכומים של 450,000 ₪. המפרט הטכני של מכונה יקרה זו מראה כי מדובר במכונה בעלת הספק מנוע גבוה, שטח ניקוי נרחב, נפח מכלי איסוף גדול ופילטר בעל שטח פנים נרחב. עדיין, רוב הרוכשים את מטאטאי הכבישים השונים מסתפקים בדגמים הזולים. במקרים בהם הלקוח עדיין מעוניין לעבוד עם מכונת טאטוא כבישים בעלת יכולות גבוהות יותר מאלו המוצעות במחירים זולים, קיימת בפניו האפשרות להשכיר את שירותי הניקיון של טאטוא הכבישים.

    השכרת מכונת טיאוט

    כאשר מדובר בהשכרת מטאטא כביש מחיר השכירות הוא בדרך כלל שווה לכל כיס, וכך מאפשר ליהנות משרותי הניקיון, מבלי להיכנס להוצאות גדולות שלא לצורך. טווח המחירים עבור השכרה של מטאטא כביש נע בין 200-250 ₪ עבור שעת עבודה. עם זאת, יש לקחת בחשבון כי מחיר זה עשוי להשתנות בהתאם לתנאי השטח ודרישות העבודה. כאשר פונים לחברה העוסקת במתן שירותי ניקיון על פי הזמנה, חשוב להתעניין מולה באשר לתחומים בהם היא מספקת מענה וכיצד היא עושה זאת. חברות ניקיון בעלות שם נעזרות באנשי מקצוע בתחום ניקיון הכבישים וכך דואגות כי הביצוע בפועל יהיה גם יעיל וגם בטיחותי. בחירה בחברת מג'יק קלין הינה מומלצת, מכיוון שחברתנו משתמשת במכונות חדישות ויעילות ונעזרת בעובדים מקצועיים ובעלי ניסיון.

    שתפו את הפוסט עם חברים

    צרו איתנו קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      קידום אתרים מקצועי קידום אתרים מקצועי