צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    הגודל כן קובע

    קיימים מקרים שונים בהם כדאי להפעיל את השיקול בשכירת או רכישת במת הרמה קטנה אשר יש בה מספר יתרונות בהשוואה לבמות הרמה גדולות יותר. ראשית, קיימות אופציות אחסנה מגוונות יותר עבור במות הרמה קטנות, מכיוון שהן תופסות פחות מקום, הן מבחינת גובהן והן מבחינת שטחן. כמו כן, לעיתים אילוצי השטח מהווים גם הם שיקול לבחירה בבמות הרמה קטנות. במות הרמה קטנות מתאימות יותר לעבודות פנים. בעבודה בחללים קטנים ובמרחב מצומצם, כמו מקומות צרים או נמוכים, ניתן להתנהל עם במות אלו באופן חופשי ובטוח. שיקול שלישי בבחירה בבמות הרמה קטנות הוא המחיר. כל עוד במת ההרמה מספקת ללקוח את מה שדרוש לו מבחינת מיקום העבודה וסוג העבודה, הבחירה בבמה קטנה רק יכול להוזיל לו את העלויות. כמו כן, במת ההרמה הקטנה היא אחת הדרכים היעילות ביותר לבצע עבודות שיפוץ קטנות בתוך הבית ובסביבותיו. בנוסף, במות הרמה קטנות מהוות פתרון מושלם לשינוע ציוד ברחבי מפעלים וכיום מפעילם רבים בתעשייה רוכשים לעצמם במת הרמה קטנה אשר תספק להם מענה בתחום השינוע ובהגעה למקומות גבוהים או למקומות בעלי נגישות קשה.

    סוגים של במות הרמה קטנות

    במות הרמה קטנות קיימות במגוון ווריאציות, כאשר ההבדלים ביניהן עשויים לעמוד על שאלת היצרן, סוג הבמה, גובה העבודה, גובה הפלטפורמה, משקל הבמה, משקל ההעמסה שלה, אורך הבמה ורוחבה. כך למשל, כאשר מתמקדים בתחום הסוגים השונים של במות ההרמה, ניתן למצוא כיום היצע נרחב של במות הרמה קטנות, כמו במות מספריים חשמליות קטנות מסוגים שונים שניתן לעבוד עמן בעבודות פנים. טווח הגובה של במות מספריים חשמליות עשוי לנוע בין 5-12 מטרים. גם במת הרמה מעט גבוהה יותר, בגובה 15 מטר למשל, עדיין נחשבת במת הרמה קטנה באופן יחסי. במת הרמה בעלת זרוע מפרקית גם היא נכללת בקטגוריה של במות הרמה קטנות והיא מספקת את פתרון הנגישות לאזורים בעייתיים במיקומם. בין במות ההרמה הקטנות ניתן למצוא בין היתר גם את הבמות ללא מנוע, אשר ניתן להזיזן ממקום למקום בדחיפה ידנית.

    דברים שכדאי לדעת לפני שבוחרים בבמת הרמה    

    לפני שבוחרים במת הרמה קטנה חשוב לבחון את היצרן של הבמה, הגובה הדרוש לעבודה, משקל ההעמסה הצפוי ושטח הבמה. מומלץ להתייעץ בנושא עם חברה המתמחה בתחום הבמות. בחברת מג'יק קלין צוות בעל ניסיון רב שנים אשר יכולים לסייע לכם בבחירת הבמה המתאימה ביותר עבורכם.

    שתפו את הפוסט עם חברים

    צרו איתנו קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      קידום אתרים מקצועי קידום אתרים מקצועי