צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    ניקיון בלחץ מים – מג'יק קלין אחזקה וניקיון השכרת במות הרמה

    שטיפת קירות בלחץ מים

    זו תופעה מוכרת כי הכתמים נותרים בכל מיני מקומות, כמו למשל – על גבי מרצפת או לחלופין על גבי קיר הם כתמים אשר התייבשו. על מנת להוריד את הכתמים הללו, נדרש להאיץ את הטמפרטורה שלהם. ניקיון בלחץ מים חמים עשוי להיערך בהורדה של כתמים חמורים מן אבן ירושלמית או קיר של אבן, אשר העת הותירה בהם את אותותיה. קיימת מכונה המכונה גרניק, אשר היא מכונת שטיפה תעשייתית שהולמת עבור ניקיון יסודי של מקום רב ממדים או של מקום בו נמצא כתם חמור, אשר אפשר להוריד אותו רק על ידי ניקיון בלחץ מים. קיימות אף מכונות שטיפה בלחץ מים, אשר יכולות להוריד חלודה הן מאונייה.

    מכונת שטיפה בלחץ מומלצת

    המון חברות ניקיון פועלות ביחד עם מכונה אשר מבצעת ניקיון בלחץ מים, כה שהמים נכנסים אל האזור בצורה נקודתית אפשר להוריד זיהום חמור ביותר. הדרישה של ניקיון בניין, מבנה מגורים, קיר חיצוני של מפעל וכיוצא בזה, רק מתעצמת ואחד מן המענה הכי אפקטיבי הוא שטיפה בלחץ מים עם חומרי ניקיון איכותיים וכן מקצועיים. אפשר לשטוף כתם חמור בלחץ של מים חמים בטמפרטורה עד מאה חמישים וחמש מעלות. מכונה זו תקצר עבורכם את עת הפעולה. כך תחסכו ותקבלו אפקטיביות של דרך הפעולה בכל ההיבט של ניקוי מקום אשר בו מצוי כתם קשה.

    קיטור מים

    מכונה של ניקיון בלחץ מים, הולמת עבור מקום בו קיים משטח רב ממדים, כמו למשל – סופר מרקט, מפעל או בית מלאכה וכיוצא בזאת. מכונה זו יכולה להסיר כתם הכי חמור. בשיטה הלה אפשר לחסוך בכוח אדם, כמו למשל – עובד ניקיון. כמו כן, על ידי זרם לחץ מים מסיבי של מים חמים, אך הבקטריות מתפוגגות ויש הטבה בהיגיינה. אף מקום אשר הינו מחוספס, אפשר לנקות אותו על ידי לחץ מים, כמו לדוגמא – אזור של גרנוליט, בטון, חיפוי אבן או לחלופין קיר וכיוצא בכך. המון בני אדם עושים שימוש במכונת לחץ מים אף כאשר הינם מנקים את המכונית שלהם. בהמון מפעלים, למשל, עושים שימוש במכונה של לחץ מים עבור ניקיון של דבק מאזור, זיהום של בטון, שמן או כתם של צבע וכיוצא בזה.

    מכונת שטיפה של ניקיון בלחץ מים – עבור בית מלאכה, דירה או מבנה תעשייתי

    קיימים כל מיני גדלים של מכונות בשביל ניקיון בלחץ מים. קיימות מכונות אשר הולמות ניקוי בבית וקיימות מכונות אשר הולמות ניקוי יותר תעשייתי, הווה אומר – משטח רב היקפים וכן כתם קשה בפרט.

    שתפו את הפוסט עם חברים

    צרו איתנו קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      קידום אתרים מקצועי קידום אתרים מקצועי