צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    מספר טיפים בנוגע להשכרת פיגומי אלומיניום

    בשל יתרונותיו הרבים של פיגום האלומיניום, המאפשרות לו לעמוד בתנאי תקן מחמירים, כדוגמת תו התקן האירופאי, רבים מן הקבלנים מעדיפים להשתמש בסוג פיגום זה לעבודות הבניין והתעשייה השונות. עם זאת, לא בכל פרויקט נזקקים הקבלנים לאותו סוג פיגום ולכן, אופציית פיגום אלומיניום להשכרה מבטלת את הצורך בקניית הפיגומים וכך חוסכת עלויות מיותרות עבור הקבלן, כמו גם מאפשרת לו גמישות רבה יותר במעבריו מאתר לאתר. סיבה נוספת לשימוש באופציית השכרת הפיגום היא כי יש צורך לבדוק את הפיגומים לפני כל שימוש בהם מחדש, משימה אשר חברת השכרת הפיגומים מבצעת באופן עצמאי וכך מאפשרת לשמור על רמת הבטיחות הגבוהה של הפיגומים.

    כיצד ניתן להשכיר פיגום אלומיניום?

    יתרונותיה הרבים של אפשרות שכירת פיגומי אלומיניום, הופכת אותם לנפוצים ביותר ומבוקשים על ידי קבלנים בתחומים שונים. עם זאת, כאשר מבקשים למצוא פיגום אלומיניום להשכרה, חשוב מאוד לעבוד עם חברה אשר שומרת על סטנדרט גבוה בכל הנוגע אל רמת הבטיחות של מוצריה. המשתנים השונים אשר רצוי לבחון מול חברות ההשכרה השונות הם מהי רמת בטיחות דגם הפיגום, באיזה אופן ותדירות נהוג לתחזק את הפיגומים בחברה והאם הדגם המדויק הנדרש לצורך העבודה הנוכחית הינו זמין. לאחר קבלת מענה על שאלות אלו, מומלץ לבדוק מול החברות אשר מבטיחות איכות גבוהה יותר מהי עלות ההשכרה.  במהלך המשא ומתן מול חברות ההשכרה השונות, חשוב לבדוק מול החברה אשר נבחר לבצע עמה את ההתקשרות, האם היא מחזיקה ברשותה תעודה רשמית של הפיגום, הכוללת גם את תו התקן שלו. בנוסף, חשוב לבדוק מול חברת השכרת הפיגומים גם מהי רמת התחזוקה של הפיגומים והאם היא אכן מתבצעת לפי הקבוע בחוק ובתו התקן.

    דברים שחשוב לבדוק מול חברת השכרת הפיגומים

    כאשר מבקשים למצוא פיגום אלומיניום להשכרה, אחד הדברים אשר מומלץ לבדוק מול חברות ההשכרה השונות הוא האם מוצעת במסגרת ההתקשרות חבילת שרות הכוללת בונה פיגומים מורשה, או בודק מוסמך ומורשה. היעזרות בגורמים אלו במסגרת חבילת ההתקשרות, מאפשרת לקבלן הלקוח להרגיש בראש שקט ולא לבזבז זמן מיותר על ניסיונות התקשרות עם גורמים עצמאיים אלו ואחרים, בתקווה כי יסייעו להניע את הפרויקט, להיות אחראים על הבטיחות ולאשר את תקינות הפיגום. חברת מג'יק קלין עוסקת בין שאר תחומי האחזקה והבניין גם בהשכרת פיגומי אלומיניום. תוכלו להתייעץ עם נציגי החברה על כל שאלה בתחום ולהגיע להחלטה נבונה בנושא.

    שתפו את הפוסט עם חברים

    צרו איתנו קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      קידום אתרים מקצועי קידום אתרים מקצועי