צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    כללי בטיחות בעבודה על פיגומים

    כידוע, העבודה על פיגומי אלומיניום מתבצעת בגובה בליבו של אתר בנייה, או במהלך עבודות שיפוצים. משום כך, חשוב לשמור על רמת בטיחות נאותה במהלך העבודה. להלן ריכזנו מספר כללי בטיחות אשר יסייעו לכם לשמור על בטיחותכם ועל בטיחות עובדיכם בשעה שהם עובדים על פיגומים.  ראשית כל, חשוב מאוד כי כל עובד העולה על הפיגום יעבור קודם לכן הדרכת בטיחות לעבודה על פיגומים, אשר תלמד אותו כיצד לטפל ולהשתמש נכון בפיגום ובחומרים שעליו. כמו כן, ניתן ללמוד בהדרכת הבטיחות אודות סכנות הקשורות לסוג הפיגום בו נעשה שימוש, כגון נפילת אדם, התחשמלות ונפילת חפצים. במהלך ההדרכה ניתן ללמוד גם על שיטות למזעור סכנות הבטיחות. כך לדוגמה, במקרה של השכרת פיגום אלומיניום עליו אמורים העובדים לבצע את עבודתם, חשוב כי יידעו שעליהם לדאוג כי פני השטח יהיו ישרים בפלס, משום שעבודה עם פיגום אלומיניום על שטח שאינו מפולס עשויה לגרום להטייה של הפיגום ולנפילתו. זאת ועוד, בהדרכת הבטיחות ניתן ללמוד גם על רמת העומס אשר בכוחו של הפיגום לשאת בעת השימוש בו.

    בדיקת משקל ההעמסה

    תנאי בטיחותי נוסף הדרוש בעבודה על פיגומים הוא כי הפיגום יעמוד ביכולת לתמוך עד פי ארבעה מן העומס המרבי המיועד באתר העבודה. משום כך, בעת שנדרש לספק לאתר את הפיגומים, כמו לדוגמה במקרה של השכרת פיגום אלומיניום, חשוב כי הקבלן יוודא מול חברת ההשכרה מהי יכולת ההעמסה של הפיגום וכך יחשב האם יכולת זו אכן מצויה ביחס של פי ארבעה מן העומס הצפוי בעבודה על הפיגום. כמו כן, חשוב כי בטרם ועם סיום כל יום עבודה ייערכו בדיקות ויזואליות על ידי גורם מוסמך, אשר יאתר ליקויים בפיגום וכך יסייע למזער ואף למנוע נזקים צפויים, אשר עשויים להשפיע על תקינותו של מבנה הפיגום וכך גם לאיים על בטיחות העובדים.

    הגנה מפני נפילות

    כלל בטיחות חשוב נוסף הוא שכאשר עובדים בגובה, חשוב לנקוט באמצעי ההגנה המרביים על מנת למנוע נפילות ועל מנת למזער את הסכנה לחיי אדם במקרה שנפילה מתרחשת. לצורך כך, כאשר בוחרים להשכיר ציוד עזר כמו השכרת פיגום אלומיניום חשוב שיבוצעו בדיקות שוטפות גם מטעם החברה המשכירה את הציוד. לכן, חשוב לעבוד עם חברה אשר מספקת ציוד אמין העובר בדיקות בטיחות. מג'יק קלין שמה בראש מעייניה את בטיחות העובדים ודואגת לכך שכל הציוד המושכר מטעמה יעמוד בכל תקני הבטיחות הדרושים.

    שתפו את הפוסט עם חברים

    צרו איתנו קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      קידום אתרים מקצועי קידום אתרים מקצועי