צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    היתרונות השימוש בפיגומי אלומיניום ותנאי העבודה עמם

    פיגום אלומיניום הוא מבנה זמני מודולרי עשוי מוטות אלומיניום, אשר ניתן לתמוך באמצעותו גם בציוד וגם בבני אדם. מטרת השימוש בפיגומי אלומיניום היא להסתייע בהם על מנת להגיע למקומות שהנגישות אליהם קשה, כמו במקרים בהם בונים או משפצים מבנה. פיגום האלומיניום הוא סוג של פיגום עצמאי, כלומר כלוב ממתכת העשוי מוטות אנכיים, אופקיים ואלכסוניים. מוטות אלו נמתחים לגובה ובקצה הפיגום ישנו משטח עבודה המגודר במוטות העליונים של הפיגום. הגישה אל הפיגום מתאפשרת באמצעות סולם. מכיוון שקיימים סוגי פיגומים עצמאיים שונים, הן ממתכות שונות והן מבמבוק, יודגשו כעת מעלותיו של פיגום האלומיניום לעומת פיגומים מחומרים אחרים.

    היתרונות של פיגומי האלומיניום לעומת פיגומים מחומרים אחרים

    לפיגום האלומיניום יתרונות רבים על פני פיגומי מתכות מסוגים אחרים. אחד היתרונות הבולטים בפיגומי האלומיניום נעוץ בתכונות האלומיניום כמתכת. כידוע, האלומיניום הוא מתכת שנחשבת כחומר גלם מעולה עבור ייצור מגוון מוצרים אשר זקוקים למבנה עמיד וחזק. האלומיניום נחשב למתכת מובילה הן בשל העמידות הגבוהה שלו אל מפגעי הטבע או אל פגעי הזמן, הן בשל משקלו הקל, יחסית למתכות אחרות ובייחוד לברזל והן בשל הקלות בה אפשר לעבד אותו. בשל קלות עיבוד האלומיניום, תהליך ההרכבה שלו הוא קל יותר ומניב תוצר בטיחותי יותר. לכן, קיימת גמישות רבה יותר בדיוק גובה ורוחב הפיגום על פי צורכי העבודה. בזכות תכונותיו אלו, פיגום אלומיניום נחשב כציוד המתאים לעמידה בתקני הבטיחות האירופאיים המחמירים.

    אילו תנאים דרושים לעבודה עם פיגומים העשויים אלומיניום?

    אחד התנאים העיקריים אשר צריכים להתקיים בעת עבודה עם פיגומי אלומיניום, הוא כי גובה העבודה לא יעלה על שישה מטרים, זאת משום שפיגום האלומיניום מותאם רק לסוגי עבודות עד גובה זה. תנאי נוסף אשר צריך להתקיים שעה שבוחרים לעבוד עם פיגום אלומיניום הוא כי פני השטח יהיו מיושרים ויציבים. מכיוון שפיגום האלומיניום הינו סוג של פיגום עצמאי אשר אינו מקובע אל הקיר אלא עומד באופן עצמאי על פני השטח, חשוב כי השטח עצמו יהיה בטיחותי דיו כדי להחזיק את הפיגום. במקרים בהם קיים שיפוע בקרקע, אין אפשרות להשתמש בפיגום האלומיניום ויש צורך לפלס את פני השטח, זאת על מנת למנוע את הטיית הפיגום ואת נפילתו. בשל החשיבות הרבה בבטיחות הפיגומים, חשוב לפנות אל חברה המשכירה ציוד בטיחותי ואיכותי. במג'יק קלין תוכלו למצוא פיגומי אלומיניום איכותיים אשר יאפשרו לכם לבצע את העבודה באופן הבטיחותי והיעיל ביותר.

    שתפו את הפוסט עם חברים

    צרו איתנו קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      קידום אתרים מקצועי קידום אתרים מקצועי