צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    במות הרמה: מחירי מכירה מול השכרה

    במקרים שונים בהם קיים צורך לעבוד בגובה לפרק זמן קצר, במת הרמה קטנה להשכרה מהווה את הפתרון האידיאלי כמספקת מענה נוח וידידותי. עם זאת, רבים מתלבטים בין אם להשכיר את הבמה או פשוט לרכוש אותה, בייחוד כאשר מדובר בעבודות לפרקי זמן ארוכים יותר הנפרשים על פני למעלה מחודש. מתוך עיון באתרים בחו"ל העוסקים במכירת במות הרמה, טווח המחירים של קניית במות הרמה סטנדרטיות עשוי לנוע בחו"ל בין 5,000 ל- 40,000 דולר, זאת ללא עלויות משלוח ומיסים נלווים, כך שיש לבחון היטב איזו במה דרושה לעבודה, על מנת לא להיסחף ולרכוש במה יקרה שלא לצורך.

    טווח מחירי השכרה

    עם זאת, מקרים אלו של צורך בבמת הרמה לתקופת עבודה ארוכה אינם שכיחים ורוב הלקוחות תרים אחר במת הרמה לתקופת זמן קצרה. החברות השונות בישראל אשר עוסקות במכירה והשכרה של במות הרמה, אינן נוהגות בדרך כלל לפרסם באתר את מחירי המכירה וההשכרה של הבמות השונות. לעומת זאת, קיימים אתרים בחו"ל אשר מאפשרים לרכוש או להשכיר במות און – ליין באמצעות הזנת נתונים של סוג הבמה, תקופת ההשכרה, ומיקום אתר העבודה. באמצעות הזנת נתונים אלו ניתן להגיע למחיר סופי וכך לדעת מראש מהי העלות שיש להתכונן לקראתה. באופן כללי, נראה כי השכרת במת הרמה סטנדרטית מסוג מספריים חשמלית עשויה לנוע בטווח מחירים של 100 עד 500 דולר ביום, בהתאם לגובה העבודה הרצוי. מחיר שבועי להשכרת במת הרמה סטנדרטית נע בין 250 ל, 1200 דולר בשבוע ומחיר השכרה חודשי נע בין 450 ל 3,000 דולר בחודש. אכן, מדובר בטווח מחירים רחב, אך יש לקחת בחשבון כי מדובר במחיר השכרה בלבד, ללא תוספת של עלות ההובלה או מיסים נלווים.

    שלבי השכרה

    כאשר מתעניינים בנושא של השכרת במת הרמה, קיים צורך לאסוף נתונים שונים אשר יימסרו מול  חברות ההשכרה. על הלקוח להגיע מוכן כאשר הוא פונה אל החברות השונות בבקשה להצעת מחיר. חשוב שהוא יידע את הגובה הדרוש לעבודה, היקף החלל לעבודה, נגישות מיקום העבודה, עומס ההרמה הצפוי וטווח הזמן המשוער לעבודה. באופן זה, הוא יוכל לפרט בפני החברות השונות את הצורך שלו ולבדוק באיזה אופן הן יכולות לספק עבורו מענה. חברת מג'יק קלין המתמחה בהשכרת במות הרמה מספקת פתרון פשוט ובטיחותי עבור כלל לקוחותיה, תוך עמידה בטווחי מחירים סבירים, אשר יאפשרו ללקוח להגיע להחלטה הטובה ביותר עבור העבודה המתוכננת.

    שתפו את הפוסט עם חברים

    צרו איתנו קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      קידום אתרים מקצועי קידום אתרים מקצועי